Automatisch kopiëren/verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvandervliet

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2006
Berichten
234
Beste mensen,

Bestaat er een gratis programma dat als je in map A een bestand plaatst dat direct naar map B op een andere computer gekopieerd of verplaatst wordt? Het zit namelijk zo: Ik werk met 2 pc's. pc1 heeft een brander. pc2 niet. Op pc2 heb ik een videorecorder aangesloten waarmee ik de banden op de harde schijf zet. Dus als dat klaar is dan moeten de bestanden verplaatst worden naar pc1. Zo dat ik ze kan bewerken en branden. PC2 bedien ik via extern bureaublad. Dus dat bewerken gaat niet vloeiend, daarom dat ik het automatisch wil verplaatsen.
 
Hoi,

Dit kan gedaan worden met het programma SyncBackFree dat via de volgende site is te downloaden is: http://www.2brightsparks.com/freeware/freeware-hub.html. Deze installeer je dan op pc2 en op pc1 deel je een map waar syncback naar toe kan schrijven.
Bij het opstarten van het programma wordt er een wizard opgestart waar je selecteert dat je een map wilt synchroniseren. Kies daarna de map waar de videobestanden in staan (pc2) en selecteer daarna de doelmap waar de video's naar toe moeten (pc1).

Hoop dat dit een beetje duidelijk is.
 
Die heb ik nu staan. Doet het alleen op planning. Het moet zo:
Als je bestand 1 in de map A op PC2 zet moet het DIRECT naar PC 1 gekopieerd of verplaatst worden. Niet op gezette tijden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan