Internet explorer en google chrome laden helft van website niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

demi1005

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2012
Berichten
2
Beste mensen,

Ik weet niet zeker of deze vraag in dit topic thuis hoort, maar ik weet anders ook niet waar.
Het zit namelijk zo: Bij sommige websites waar heel veel foto's opstaan (zoals kledingwebsite's) laadt mijn Internet explorer en google chrome tegenwoordig maar de helft vd foto's.
Alleen het bovenste gedeelte van de foto's laadt hij. Hoe kan dit opeens zo zijn?

Alvast bedankt.

Groetjes Demidd.jpg
 
Maak e.e.a. schoon:
[size=-1]Download of Update Ccleaner[/size]

[size=-1]Start CCleaner op.[/size]

  • [size=-1]Run Ccleaner en klik in de linkse kolom op Opties[/size]
  • [size=-1]Selecteer het tabblad Geavanceerd[/size]
  • [size=-1]Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur[/size]
  • [size=-1]Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de prullenbak die ouder zijn dan 24 uur[/size]
  • [size=-1]Selecteer het tabblad Instellingen[/size]
  • [size=-1]Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."[/size]
  • [size=-1]Klik in de linkse kolom op Cleaner.[/size]
  • [size=-1]Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.[/size]
  • [size=-1]Klik vervolgens in de linkse kolom op Register[/size]
  • [size=-1]Klik op Scan naar problemen.[/size]
  • [size=-1]Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK[/size][size=-1].[/size]
 
Beste Dorado,

Bedankt voor je bericht en het meedenken. Ik heb dit uitgevoerd, alleen hij doet nog steeds hetzelfde. Ook lopen bij google chroome trouwens website's door elkaar heen. Dan zit ik bijvoorbeeld op hotmail en facebook en dan zie je delen van hotmail op de facebook pagina en dit gaat pas weg na een paar keer met de muis bewegen en afwachten. Is er nog een andere oplossing voor deze problemen?

Groetjes Demi
 
Je probleemheeft in elk geval niets met flash te maken. Die sandalensite laadt hier erg langzaam, het zou kunnen dat je browser het wachten opeeen gegeven moment gewoon heeft opggeven.
Bedankt voor je bericht en het meedenken. Ik heb dit uitgevoerd, alleen hij doet nog steeds hetzelfde. Ook lopen bij google chroome trouwens website's door elkaar heen. Dan zit ik bijvoorbeeld op hotmail en facebook en dan zie je delen van hotmail op de facebook pagina en dit gaat pas weg na een paar keer met de muis bewegen en afwachten.
Dat klinkt als een probleem met de grafische kaart, probeer de drivers daarvor eens opnieuw te installeren.
 
Ik zou altijd aanbevelen om Ctrl-F5 te doen bij dergelijke (eerder bezochte) webpagina('s).
Hier geen enkel probleem (niet met snelheid, niet met updaten), dus ik raad je de Ctrl-F5 routine aan op elke pagina die er maar half op komt.

Overigens ga ik er wel vanuit dat je een redelijk snelle Internet-verbinding hebt én die verbinding niet overbelast door er teveel gebruikers op toe te laten, downloads etc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ga naar c:\Users\demi1005\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default
en leeg hier de Cache map.

Doe vervolgens eens Schijfopruiming. Start → Alle Programma's → Bureau-accessoires → Systeemwerkset → Schijfopruiming. Klik op Ok. Vink:
  • Gedownloade programmabestanden
  • Tijdelijke internetbestanden
  • Prullenbak
  • Tijdelijke bestanden
  • Miniiaturen
aan. Klik op Ok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan