hoe schakel ik de webcam in , bediening? (in mijn laptop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
In mijn laptop zit een webcam.
Kan ik van mij zelf een foto maken?
En hoe schakel ik de webcam in , bediening?

naam: Sony visual communication camera
 
Laatst bewerkt:
Is het stuurprogramma voor de webcam al geïnstalleerd? Voor de webcam zal vast wel een hulpprogramma van Sony te verkrijgen zijn waarmee dit te doen is.

Wat is het type van de laptop?
 
reactie

sony vpcef3e1e

ik neem aan dat het stuurprogramma wel geinstalleerd is, daar
ze mij wel zien met Skypen.
 
Laatst bewerkt:
reactie

ja maar mijn laptop staat er niet bij
 
Maar hoe is de situatie dan op dit moment? Is het stuurprogramma al geïnstalleerd?

Zo ja, probeer dan het volgende programma eens (wordt vermeld op website van Sony). Het is niet gratis, maar je kan het in elk geval proberen:

Webcam Companion (ArcSoft)

Some VAIO computers come equipped with a built-in video capture device called the Motion Eye camera. The Motion Eye camera lens and microphone are mounted on the upper LCD bezel and can be used as a webcam with several third-party messaging services for video conferencing, or video editing software for still or full-motion video image capture. Click to select one of the listed applications and follow the instruction provided.

(...)

  • Arcsoft® WebCam Companion™ video editing and image capture software
  • AIM® (AOL Instant Messenger) service
  • Google™ Voice and Video Chat service
  • Skype™ service
  • Windows Live™ Messenger service
  • Yahoo!® Messenger service

Bron: https://us.en.kb.sony.com/app/answers/detail/a_id/32207
 
Hallo,
om een foto te nemen kan je dit gewoon met skype doen, bij Extra, instellingen en dan bij video instellingen.
ik ben hier niet 100% zeker van maar om de cam aan/uit te zetten denk ik ooit eens gelezen te hebben dat bij sony vaio's de cam bij het opstarten automatisch aangaat, dus geen aan uit toets...

grts Mic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan