Onzichtbare processen vertragen PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinno97

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2011
Berichten
207
hallo,

Sinds een tijdje heeft mijn computer last van kuren, met het openen van programma's duurt het behoorlijk lang voordat er iets verschijn en bij programma's die beheerdersrechten nodig hebben duurt het soms wel 3(!) minuten. Mijn PC is zeker niet zwak, dus daar ligt het niet aan. Wat me wel opviel is dat er 3 van de 4 GB RAM word gebruikt door iets dat ik niet kan zien (en ja, ik heb gekeken of het misschien systeemprogramma's zijn). de actieve programma's nemen in totaal maar rond de 400MB in beslag. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Bij Voorbaat Dank


P.S. ik weet niet onder welk sub-forum ik dit moet zetten, dus ik zet het maar onder "overige software". Als dit fout is, excuus.
 
dankje, ik zal het daar ook eens op posten. hopelijk kunnen ze me helpen. ook mijn CPU is word trouwens 7x zoveel gebruikt als de zichtbare processen gebruiken
 
Het lijkt er eigenlijk niet op dat ik een virus heb, dat van mijn CPU was een programma wat ik volledig vertrouw dat heel kort even piekte. Mijn netwerkgebruik blijft ook bijna op 0% en alleen mijn RAM blijft extreem hoog. het staat altijd zo op de 3,8GB. Is er misschien een soort rare instelling in Windows die zorgt dat er niks uit mijn RAM naar mijn harde schijf word geschreven?
 
Hoeft ook geen virus te zijn, daar laten controleren op mal en andere ware?
Er is genoeg andere meuk die de resources oppeuzelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan