3 belangrijke updates zijn beschikbaar, maar die zitten er al lang op. Melding blijft

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Vreemd fenomeen, vandaag een update gekregen van 21 stuks. Daarnaast nog 3 minder belangrijke updates. Dezen heb ik er ook opgezet, maar ook na diverse reboots komt ie gewoon terug.

pc Win 7

Verplaatst van "Software > Overige Software" naar "Besturingssystemen > Windows 7"

Eens per stuk, handmatig, installeren. Hopelijk merk je dan direct of ze écht zijn geïnstalleerd en zodra niet, hopelijk ook waarom.
Overigens kan het ook een fout zijn van Microsoft dat ze terugkomen.

Welke KBxxxxxx nummers horen bij die 3 updates? Dan kunnen we je mogelijk gidsen naar waar de updates handmatig te downloaden zijn.
En heb je Windows 7 32-bit of Windows 7 64-bit?

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ook ik heb het probleem en op handmatig zegt hij dat ze al geïnstalleerd zijn ,Je kan ze wel verbergen bij de update.

@Modag: Dezelfde 3 updates? Welke KBxxxxxxx nummers zijn dat bij jou?

Tijs.

@dnties,

De kb2760588 de kb2760823 en de kb2760411 alle drie voor de office en ik heb het nu al op twee notebooks hier:o

Laatst bewerkt:
@Modag: Stel dat het bij de TS ook over die updates gaat, dan moet de TS ook vermelden welke versie Office het over gaat en of die 32-bit of 64-bit is [pak ik bijv. kb2760588, dan zijn er updates apart voor office 2003, 2007 en 2010 (en dan nog uitgesplitst in 32-bit en 64-bit versies)].

Tijs.

Hoi,

Ja daar heb je gelijk in hier staan op alle notebooks zelfde versie windows en office maar, hij kan ook even kijken bij de update geschiedenis daar de drie moeten bij staan .

Heb jij er geen last van?

Laatst bewerkt:
In het commentaar op Security.nl in het artikel " Microsoft trekt defecte Outlook-update terug", wordt in het commentaar ook melding gegeven van deze kb's KB 2760411 + KB2760588 + KB2760583
Hier wordt vermeld dat de oplossing is de updates te deïnstalleren.

Laatst bewerkt:
Dat zijn inderdaad precies die nummers. Heb overigens nog een 32 bit versie. Maar deze fout komt dus van MSoft.

Laatst bewerkt door een moderator:
Moet ik nou de updates deïnstalleren?

Ja. Zoek naar Geïnstalleerde Updates in Windows Update. Rechtsklik de betreffende updates → Verwijderen.

Maar dan blijven ze daarna toch nog terug komen??

Hoi,

Lijkt me inderdaad niet de oplossing want heb zoals gezegd verwijderd komt wederom weer met de update deze geïnstalleerd en blijft dus weer komen:o

@Modag, heb je post #9 gelezen?

@TS, Zoals gezegd, wanneer ze dan worden aangeboden klik je op Updates verbergen...

Laatst bewerkt:
@ dorado ,

Was in de veronderstelling dat ze niet meer geleverd werden door microsoft maar inderdaad gewoon zelf verbergen

Wel te hopen dat ze nu zelf met een aanpassing komen. Tenslotte is het wel een update die uitgebracht is.

Ok, ik neem aan dat het nu "opgelost" is.
Klik dan nog ff op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Zou je de kbnrs. van de updates in het onderwerp van je vraag willen vermelden?

Jaaaaaaaaa Dorado heb je gezien hoe lang ik hier al lid ben? Daar staat MEGA senior......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan