hallo,
ik heb een laptop met 500 GB harde schijf.
dit leek op het begin wel voldoende maar het begint toch snel vol te raken.
omdat ik veel muziek, afbeeldingen, games en video's op de pc heb staan.
ik maak ook zelf gameplay video's van games en die zitten ook al snel rond de 30 GB per 15 min als je een beetje fatsoenlijke kwaliteit video wilt.
dus ik heb de vraag of ik mijn laptop geheugen kan uitbreiden (2e harde schijf of gewoon 1 nieuwe).
een andere optie die ik ook heb gevonden op internet aangezien laptop onderdelen niet zo makkelijk te vervangen zijn is de externe harde schijf (via USB)
wat is een goede optie voor mij?
ik heb het liefst de goedkoopste optie maar toch goede kwaliteit.
wat extra informatie:
-ik wil in totaal 1 TB opslag dus 500 GB meer als nu. (meer GB is natuurlijk ook goed
)
- een externe harde schijf is geen probleem. de laptop staat het meest op zolder (zo goed als altijd) en de belangrijke bestanden zet ik natuurlijk op de normale harde schijf IN de laptop. vooral de video's, back-ups en muziek zullen op de externe staan.
- ik heb geen idee aan welke prijs ik moet denken. dus ik hoor het wel.
alvast bedankt.
oh ja als dit geplaatst is in het verkeerde topic hoor ik het wel
. ik zat namelijk te twijfelen
ik heb een laptop met 500 GB harde schijf.
dit leek op het begin wel voldoende maar het begint toch snel vol te raken.
omdat ik veel muziek, afbeeldingen, games en video's op de pc heb staan.
ik maak ook zelf gameplay video's van games en die zitten ook al snel rond de 30 GB per 15 min als je een beetje fatsoenlijke kwaliteit video wilt.
dus ik heb de vraag of ik mijn laptop geheugen kan uitbreiden (2e harde schijf of gewoon 1 nieuwe).
een andere optie die ik ook heb gevonden op internet aangezien laptop onderdelen niet zo makkelijk te vervangen zijn is de externe harde schijf (via USB)
wat is een goede optie voor mij?
ik heb het liefst de goedkoopste optie maar toch goede kwaliteit.
wat extra informatie:
-ik wil in totaal 1 TB opslag dus 500 GB meer als nu. (meer GB is natuurlijk ook goed

- een externe harde schijf is geen probleem. de laptop staat het meest op zolder (zo goed als altijd) en de belangrijke bestanden zet ik natuurlijk op de normale harde schijf IN de laptop. vooral de video's, back-ups en muziek zullen op de externe staan.
- ik heb geen idee aan welke prijs ik moet denken. dus ik hoor het wel.
alvast bedankt.
oh ja als dit geplaatst is in het verkeerde topic hoor ik het wel

Laatst bewerkt: