case omkeerbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

dotodot

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2013
Berichten
2
Hoi, ik wil een nieuwe pc bouwen. Ditmaal eentje met een window zodat ik de prachtige onderdelen kan bewonderen.
Maar alle behuizingen die ik zie hebben het window (als je voor de behuizing zit) aan de linkerkant. Ik vind er geen met een window aan de rechterkant.
Bestaan die?

Bestaan er behuizingen waarvan je de zijpanelen kom wisselen? En dan natuurlijk ook het binnenframe zodat het moederbord aan de andere kant terecht komt natuurlijk. Want anders zie je nog niets natuurlijk.

Iemand ervaring mee? Iemand weet van zo'n kast.
Ik ben verzot op de Corsair Graphite 600T met window. Kost een pak maar is dan ook een prachtkast.
Moest is die kunnen omkeren?
Ik zou gelukkig zijn
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Ik ben ze nog niet tegen gekomen maar zal wel dom zijn maar maakt het veel uit dat de window rechts zit en anders deze zijn ook te koop.
 
Het maakt wel degelijk uit waar het window zit. De case komt links van mij te staan op het computermeubel omdat rechts niet kan (enfin, kan wel maar oogt minder goed en het vrouwtje wil dat liever niet:dus moet rechts van mij staan.
Die volledig doorschijnend had ik nog nooit van gehoord, ik vind ze enerzijds wel wat hebben maar anderzijds ben ik er toch niet zot van.

Omkeerbare case, misschien een idee dat ik eens moet lanceren bij casebouwers,,, wie weet kan ik er een dealtje mee doen:)
 
Hoi,

Heb even verder gekeken als mijn neus en kom deze tegen raam rechts:D was hem nog niet eerder tegen gekomen
 
Laatst bewerkt:
overigens is het niet vreemd dat het niet "normaal" is. ATX is een standaard, en daarbij horen ook specifieke kabellengtes e.d. Om het raam aan de andere kant te zetten moet het moederbord 180 graden gedraaid geplaatst worden en kan de bedrading van de voeding en sata aansluitingen mogelijk niet goed meer aangesloten worden. Ook krijg je mogelijk problemen met je stralingsniveaus. Als de case daar rond ontworpen wordt is dat geen probleem, maar veel bedrijven zullen zich niet zo maar aan de extra kosten wagen.

Ze bestaan inderdaad wel, maar over het algemeen zit je dan wel in het luxe segment.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan