Hoeveel is deze laptop circa waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

IkHebEenVraag00

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2013
Berichten
98
Hallo lezers,

Ik wil eventueel mijn laptop verkopen, maar zou graag willen weten hoeveel deze op dit moment waard is. Dit zijn de specs van mijn laptop:

LaptopSpecs.png


Alvast bedankt! :thumb:
 
Hoi

Misschien is het even handig om merk en type te noemen en hoe oud hij is wordt het wat makkelijker .
 
kun je het laptop merk en type/model plaatsen dan kunnen we de spec's volledig zien
 
Hoi,

Tevens even je vraag verplaatst naar prijs bepalen hoort hier beter thuis.
 
Excuses, daar had ik niet aan gedacht.

Type/Model: HP Pavilion g7 Notebook PC (64-Bit)

Beoordeling (door Windows): 5,9
 
Oké, dankjewel. Wat kan nog helpen om er meer uit te halen (naast standaard dingen als HDD leeghalen, misschien nieuwe OS erop)?
 
Je kan er misschien een paar tientjes uithalen als je windows 7 erop zet. Maar windows 7 zelf kost al aardig wat.
En als je een laptop verkoopt moet je HDD zowieso al leeg staan... (behalve windows)
 
Zo te zien staat die licentie van Windows 7 al op zijn laptop.

Je zou eventueel je harde schijf kunnen vervangen door een grotere, maar dat kost wat geld en levert je nagenoeg niks extra's op.
 
Even voor de duidelijkheid er staat al Windows 7 op mijn laptop ;). Maar ik dacht rond de €350,-? Aangezien hij Windows 7 heeft met 8 GB Ram en hij is in goede staat. Dus, is het dan niet meer waard?
 
Hoi,


Nee helaas niet denk ik, in ieder geval niet op een computersite misschien op Markplaats wat meer maar zeker niet voor wat je in je hoofd hebt
 
Oh, oké. Bedankt ;)

Nou, dat wordt dan maar een bezoekje aan Marktplaats.nl > Bieden

Bedankt voor jullie hulp allemaal, zeer gewaardeerd! :thumb:
 
Misschien wel het beste om te laten bieden en je weet nu ongeveer wat hij op moet brengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan