• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule voor capaciteitsberekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0508

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2013
Berichten
7
Beste leden,

Ik heb een vraag omtrent Excel. Allereerst wil ik vermelden dat ik in één Excel sheet twee bladen heb met gegevens. In blad één heb ik de algemene gegevens en in blad twee heb ik de vliegtuigtype met de daarbij behorende gemiddelde capaciteit. In blad één kolom A heb ik de vliegtuigtype staan en in kolom B heb ik de gemiddelde capaciteit staan. Nu wil ik een formule invoeren dat wanneer ik in kolom A de vliegtuigtype invoer dat automatisch de gemiddelde capaciteit wordt ingevoerd. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Titel aangepast. Je heb al twee keer een zg. "Excel vraag" als topic titel geplaatst. Onthoud dat er dagelijks vele "Excel vragen" voorbij komen. Onthoud ook dat Helpmij een database is van oplossingen voor verschillende problemen. Kortom, probeer een zo duidelijk mogelijk topictitel te verzinnen voor je probleem. Titels als "Excel vraag" volstaat dus niet.
 
Als forumlid verwacht ik dat die gene de vraag steld, met zijn probleem voorbeeld te voorschijn komt, zo dat wij een mogelijke oplossing kunnen aanbieden op maat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan