vervanging van HP essential sorftware voor windows8

Status
Niet open voor verdere reacties.

bakoord1

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2012
Berichten
29
Ik heb onlangs een nieuwe desktop gekocht, met het besturingssysteem windows8. Ik heb hierop mijn printer (HP photosmart C5380 all in one) geïnstalleerd. De software heb ik van de website van HP gedownload. Nu komt het software programma HP Essential niet in de download mee. Na telefonisch contact met HP, blijkt dat Essential niet in de download voor windows8 zit. Wel in die van W7. Essential is de software om printable CD's /Dvd's te bewerken en te printen.
HP adviseert een andere software te installeren die dit wel ondersteunt. Een suggestie welke software geven ze echter niet.
Wie weet een goede software die mij helpt met bewerken en printen van printable Dvd's op mijn huidige printer?

groet Ben
 
Heb je al geprobeerd om de software van Windows 7 te installeren, Windows 7 en Windows 8 hebben dezelfde kernel, dus het zou gewoon moeten werken.

Groetjes,
Rens
 
Rens,
Ik heb dat nog niet geprobeerd. Ik zal het doen. Het resultaat zal ik melden.
 
Jammer Rens,
Het downloaden van de driver incl HP essential voor windows 7 gaat wel, maar het installeren lukt niet. De software om te printen wordt wel geïnstalleerd, maar HP essential (nodig om op de DVD te printen) wordt niet geïnstalleerd.

wie heeft nog een suggestie?
 
Verplaatst van Overige Software naar Printers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan