Skype geeft foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

viarietje

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2013
Berichten
8
Hallo,

Mijn skype geeft sinds kort de foutmelding;
Failed to get proc address for GetLogicalProcessorInformation (KERNEL32.dhll)

Hij geeft deze foutmelding als ik skype wil opstarten en ik kan alleen op ok klikken, dus niet op iets van "probleem oplossen" ofzo.
Ik dit gewoon een geval van skype updaten of is er iets anders aan de hand met mijn skype?

Ik hoop dat iemand kan helpen :)
Alvast Bedankt!
 
Als je windows xp hebt heb je vaak van dat soort problemen.....


Helpt het als je skype verwijderd via start - control panel (of Configuratie Scherm) en dan programmas verwijderen?

Probeer dat is en download skype opnieuw, niet weten hoe je die kan downloaden: skype.com denk ik wel of nl.softonic.com
 
Hoi, ik heb skype verwijderd en weer opnieuw gedownload, maar ik houd dezelfde foutmelding...

Als je windows xp hebt heb je vaak van dat soort problemen.....


Helpt het als je skype verwijderd via start - control panel (of Configuratie Scherm) en dan programmas verwijderen?

Probeer dat is en download skype opnieuw, niet weten hoe je die kan downloaden: skype.com denk ik wel of nl.softonic.com
 
Hoi,

Welke website gebruik je om skype te downloaden?

Skypes website zelf of niet?

En helpt het om een nieuwe account aan te maken?
 
Hoi,

Welke website gebruik je om skype te downloaden?

Skypes website zelf of niet?

En helpt het om een nieuwe account aan te maken?

Ik gebruik de skype website, en kan geen nieuw account aanmaken, want ik kom niet op skype, ook niet bij het begin. Hij start skype zegmaar gewoon niet op...
 
ow dat is een probleem, hier kan ik je niet verder mee helpen, ik ben tenslotte 12 maar oke.

Aan familieleden, kennisen, vrienden vragen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan