canon mg4250 print vreemd uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark1993

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
Berichten
303
hallo allemaal ik hoop dat jullie met een goeie oplossing komt ik kom er zelf niet uit

onlangs heb ik afgelopen donderdag de canon mg4250 gekocht(dixons) erg leuk en vooral de wifi maar nu komt het probleem
ik besloot een foto uit te printen maar hij print heel vreemd de foto uit

ik heb al gekeken in de gebruikersaanwijzing maar daar stond ook niks in

hier op de foto kan je goed zien

mvg mark

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-I8IWAFSXIZXQ.jpg
 
Hallo Mark, listig zeg en moeilijk te beoordelen. Het lijkt wel of de inkt op is of een cartridge niet goed geplaatst is. Als ik de foto zo bekijk zijn de kleuren ook niet lekker. Je hebt natuurlijk garantie, omdat je dat ding net hebt gekocht. Toch is het misschien even goed om op de site van canon te kijken. Op de link staan allerlei problemen met oplossingen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes ermee. Laat gerust wat weten. Klikje voor website
 
hallo

de inkt zat in de doos toen ik hem gekocht had het gaat mij om de wat foto zag

zonet de inkt voorzichtig eruit gehaalt beetje schoongemaakt met een keukendoekje maar dat heeft ook niet geholpen

mvg mark
 
Mark, je moet even alles goed doorlezen. Anders moet je ermee terug naar de winkel en garantie claimen. Neem je foto mee van dat hondje. En wellicht kunnen ze het oplossen in de winkel.
 
hij gaat donderdag weer terug en kan ik ook me geld terug krijgen of niet
 
Oh, dat weet ik niet zeker. Ik denk dat ze hem opsturen. Maar je kunt gewoon contact opnemen met die mensen. Ze helpen je graag. Telefoon support en/of een mailtje sturen en je hebt gelijk het antwoord. Klikje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan