ip camera dericam

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan 46

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2008
Berichten
18
ik heb een ip camera merk dericam die werkte goed ,maar update gedaan ging het niet goed meer, contact met dericam.net gehad nu hebben ze van alles op gestuurd (bestanden) nu zit er een bestandje in pdf, hoe ik het moet doen in het engels en dat is voor mij te technisch te moeilijk, nu weet ik niet hoe ik dat pdf moet sturen.

ik hoor graag van jullie.

gr johan
 
Zou je de bijlage kunnen uploaden naar het forum? Misschien kunnen wij er wel wijs uit worden;)

Bestand bijvoegen:
Klik op "Reactie toevoegen"; typ je bericht en scroll naar beneden tot onder de knop "Reactie plaatsen"; klik op de knop "Beheer bijlagen" en voeg de bijlage toe en voeg je plaats je reactie.
 
ik wilde heel graag uitleg over mijn ip camera

gr johan ps ik kan het niet vinden Reactie toevoegen
 
Oh sorry, ik bedoelde "Reageer op vraag", niet Reactie toevoegen;)

Als je de handleiding uploadt, kunnen wij proberen er wijs uit te worden.
 
hallo Andreazz
ik wilde het bestand versturen maar hij is 502kb te groot, kan het niet via email of zo.

gr johan
 
Zou je het bestand hier kunnen uploaden?
Klik op "Browse", selecteer het pdf-bestand, druk op "OK", klik op "Upload now" en kopieer de "Direct link" en plak die hier.
 
Ik snap helemaal wat je bedoelt: het kost enige moeite om er wijs uit te worden.
Zit er niet toevallig een reset-knop op die camera?
Wat ook zou kunnen helpen: zet het modem (waar je internet binnenkomt) uit en zet het na 2 minuten weer aan, dit zou kunnen helpen...
 
hallo
dat heb ik ook gedaan alles reset maar waar moet ik in de modem ip veranderen ik heb thomson van upc.

gr johan
 
Daarvoor moet je in je browser gaan naar 192.168.178.1 of naar 192.168.2.1 en daar inloggen met admin (als naam en wachtwoord). Vervolgens moet je zoeken naar "Default gateway" of "Standaard gateway". Die moet je vervolgens veranderen.
 
dericam /ip camera

hallo
ik heb lopen zoeken in mijn modem THOMSON twg870ug
Maar ik kan daar nergens vinden standaard gateway,
als iemand een thomson heeft hoor ik het graag.

gr johan
 
ip camera h502w

hallo ik ben al iets verder, met mijn modem maar hoe moet ik het invuilen, ik heb het zo gedaan 192.168.....ip en dan gatway 192.168.....en dan op static ip en dan apply dan gaat de modem op nieuw opstarten en dan kijk of de ip goed staan dan staan ze er niet meer op.

graag een berichtje

gr johan
 

Bijlagen

  • 13-10-2013 13-05-01.jpg
    13-10-2013 13-05-01.jpg
    87,2 KB · Weergaven: 113
Je moet in je modem invullen bij Default Gateway dat wat vermeld staat in de handleiding. Na het opslaan kan je je modem benaderen via dat nieuwe adres, niet meer het oude (je verandert namelijk het adres van je modem op het netwerk).
 
hallo

ik ben er uit met de ip camera daar voor mijn dank,
ik heb nog een vraagje hoe kan ik bij een anderen persoon mijn ip camera zien,
ik weet wel met mijn ip adres 95.96...... maar dat lukt niet moet ik in mijn modem nog iets veranderen.

gr johan
 
Alsjeblieft;)
Als het goed is, kan je dat regelen door in je router een bepaalde port te forwarden naar het ip van je IP-camera (het is dan wel handig om de IP's statisch te maken, tenzij je het kan forwarden naar een MAC-adres), bijvoorbeeld 3456. Vervolgens neem je je IP-adres en plak je er :3456 achter.
 
poorten

hallo moet ik hier de poorten veranderen alvast bedankt

gr johan
 
Ja, als het goed is wel. Je moet dan als begin en einde van de poort hetzelfde invullen. Ook is het aan te raden je IP camera een statisch IP te geven, dan kan hij nooit meer verdwijnen van je netwerk. Daarvoor moet je het MAC-adres van je camera hebben (staat er waarschijnlijk op) en die moet je dan een willekeurig adres geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan