updates mislukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, dit wordt me allemaal een beetje TE technisch. Ben maar een amateurtje. Ik krijg alleen maar "press any key to exit" en dan
vlieg ik er dus uit.
 
Ik schrijf: Je moet (eerst) een parameter vinden die je bij dat PatchRegCleanup-x86.exe moet opgeven. Zonder die parameter doet het programma helemaal niet (behalve melden dat je het kunt afsluiten door op een toets te drukken).

Doe het anders even zo:
a. Maak een snelkoppeling op je bureaublad naar cmd.exe
b. Rechtsklik op die snelkoppeling en kies voor "Als Administrator uitvoeren"
c. In het CMD-venster:
reg.exe EXPORT HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products PRODUCTS.REG
explorer.exe %userprofile%

Je moet dan PRODUCTS.REG zien staan. Pak die in met een of ander inpakprogramma. Upload het ingepakte bestand met je volgende posting óf upload 'm naar (bijv.) http://www.mijnbestand.nl en geef ons de link die na het uploaden je wordt getoond.

Tijs.
 
Dit is de zelfde instructie als die van Tijs, maar dan andere manier die voor jou mss handiger is.

Open Kladblok. Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:

@echo off
regedit /e %UserProfile%\desktop\updates.log HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products
start notepad %UserProfile%\desktop\updates.log


Sla deze op het bureaublad op als updates.bat. Rechtsklik → Uitvoeren als Administrator.
Post dit log of *upload dit log op bv. mijnbestand.
(*Wanneer kladblok wordt afgesloten, kun je het log vinden op je bureaublad)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan