Spotlite kan niet downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
428
Hallo Allemaal,

Ik heb een probleem met Spotlite dat als ik een cd wil downloaden hij 99% bij alle cd's aangeeft dat hij repair blokken mist. Maar als ik dan bij de reacties kijk bij de post staan er alle bedankjesop dat het een geweldig cd is.

Nu vraag ik mij dus hoe kan het dan mensen de cd compleet binnenkrijgen en ik niet ?

Ik gebruik een macbook pro met de nieuwste Spotlite en NZBvortex betaald voor €18 en ik gebruik de newsserver van ziggo.
Ik ken meerder mensen die met de ziggo newsserver downloaden die geen problemen hebben die ook de zelfde post als mij geprobeerd hebben die krijgen ze gewoon wel binnen.
Ik heb spotlite ingesteld dat hij alleen posten van de afgelopen 30 dagen laat zien.
 
De Ziggo nieuwsserver is niet betrouwbaar. Het gebeurt wel vaker dat het met bepaalde downloads niet lukt, terwijl ze compleet gepost zijn.

De laatste tijd vond ik het overigens vrij goed gaan, maar nu heb ik er ook weer last van sinds enkele dagen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat eigenlijk altijd al gehad die probleem.
Maar ik volgens mij ligt ook eraan in welke groep cd's albums gezet worden zoals bij a.b.mp3 net 4 cd's gedownload geen problemen gehad.
a.b.music daar lukt niks van.
 
Dat zou goed kunnen. Met een payserver kan ik gewoon alles binnenhalen wat met Ziggo niet lukt.
 
Payserver heb ik vroeger gehad namelijk eweka daar lukt ook niet alles. Maar ik vraag me die lijntjes wat spotlite heeft met nieuwsgroepen zijn die niet allemaal het zelfde ongeacht welke nieuwesserver je hebt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan