Knop met aanwijseffect functioneert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

WhiskyWillem

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2013
Berichten
1
Hallo,

Als ik in FrontPage een pagina maak met een knop met aanwijsfuntie, dan functioneert deze niet.

Als ik de bewuste pagina open krijg ik de volgende melding: Deze webpagina wordt door Internet Explorer beperkt in het uitvoeren van scripts of ActiveX-besturingselementen. Ik krijg dan de optie om op de knop "geblokkeerde inhoud toestaan". (zie ook attachment)

Daarna volgt een nieuwe optie, die verschijnt in een apart venster: Security Warning: Do you want tu run this application? An unsigned application located on your hard drive is requesting permission to run. Location: file:/// Running unsigned applications like this will be blocked in a future release because it is potentially unsafe and a security risk. More information. Click Cancel to stop this app or Run to allow it to continue. en de twee knoppen Run en Cancel. Nadat ik Run aangeklikt heb is de aanwijskop zichtbaar maar kan ik deze echter niet succesvol aanklikken. (zie ook attachment)

Ik heb uitgesloten dat het aan mijn webpage ligt door een nieuwe webpagina in FrontPage te maken, met uitsluitend 1 hoofdpagina en enkel een knop met aanwijsfuntie er op.

Ik gebruik mijn pagina als een soort database, die niet op het internet is geupload. De pagina index.htm open ik gemakkelijk via een snelkoppeling op mijn bureaublad. Alles functioneert onder Internet Explorer 10, Firefox en Safari alleen de knoppen met aanwijsfunctie functioneren niet meer.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, alvast bedankt voor de moeite om de vraag te beantwoorden!!!

Whisky Willem
 

Bijlagen

  • Security Warning.jpg
    Security Warning.jpg
    52,1 KB · Weergaven: 63
  • Geblokkeerde inhoud.jpg
    Geblokkeerde inhoud.jpg
    27,7 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan