Geen beeld als ik macbook aansluit op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zaankantertje75

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
97
Hoi mensen,

Ik heb een macbook pro 15 inch media 2010 met OS X Lion.
Ik wil graag mijn mac aansluiten op mijn tv via HDMI dus heb ik zo'n verloop kabeltje gekocht. Als ik mijn mac aansluit op de tv dan krijg ik op mijn mac een blauw scherm(zelfde als op tv) en dan verdwijnt dat weer. Op mijn tv gebeurd niks en op mijn mac verder ook niet meer. Als ik naar systeem voorkeuren >Beeldschermen ga en op detecteer beeldscherm klik gebeurd er ook niks.

Ik twijfel nu of het aan mijn mac ligt of aan de kabel.

Mijn mac heeft namelijk wat problemen gehad met de update van snow leopard naar lion. Toen ik deze had geinstalleer crashde mijn mac continu. Ik heb toen een programma moeten downloaden waarmee ik mijn video kaart op Alleen geïntegreerd moest zetten zodat mijn macbook niet meer crasht.

Heeft iemand ervaring hier mee en weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ligt het aan mijn mac of de kabel?

Alvast bedankt!

Bram
 
Ben naar de iCentre geweest. Video kaart kapot. Dat is dus de reden. Verder iedereen bedankt voor jullie tijd!
 
Wanneer is de laptop gekocht?
En is deze niet op bedrijfsnaam?

De 2010 versies hebben namelijk een bekende storing dat de videokaart defect is, mits de machine jonger is dan 3 jaar (en met aankoopbon die niet op bedrijfsnaam staat) kan dit nog onder garantie vervangen worden.
 
Klopt, Hij is nu opgestuurd. Ik heb hem niet op bedrijf, kocht hem als student. Hij komt uit september 2010... Dus we hebben het met verzoek gedaan of ie nog net onder de garantie kan vallen. Dus ik ben nu aan het hopen dat ze dat doen. Anders ben ik rond de 600 euro kwijt..
 
Anders iiig een coulance regeling, want je mag verwachten dat die kaart langer mee gaat in die prijsklasse.
Voor mijn zoon zoiets gehad met een dure lens, reparatiekosten bijna 300 euro, hij hoefde maar ca 75 euro te betalen voor de reparatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan