wel verbinding geen internet, wat doe ik fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutch1

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
111
dag,

ik werk met een fritzbox 7330.
De telefoon werkt goed (voip)
bekabeld
router `FAST' nog niet gekoppeld
Telfort.
Op de computer staat dat er een internetverbinding is (scherm fritzbox)
echter ik kan geen internet laden op de computer.
ik zie dat er hier goede antwoorden worden gegeven, mag ik hier meelften?

dutch1
 
Laatst bewerkt:
hallo,

probeer eens een andere browser, of even de modem/router op opstarten.
 
dank voor het antwoord.
werkt echter niet
jammer
dutch
 
helaas is het probleem nog niet opgelost
is dit probleem herkenbaar?
 
dag allemaal
Was helaas niet in staat de link te openen in de mail die ik van u ontvangen heb.
Het volgende is gaande:
Ik werk met Windows 7 en heb vanwege de problemen de 7330 direct met de compter verbonden.
Bij controle (advanced) blijkt dat ik zowel in- als uit kan bellen, echter niet internetten.
Bij het controleren van de verbinding is er een internetverbinding.
Ook bij het controleren in de instellingen van Windows zie ik geen rare dingen.
Theoretisch zou het thuisnetwerk dat niet goed functionert een oorzaak kunnen zijn maar dat heb ik dacht ik door alleen mijn compter te verbinden uitgeschakeld.
Als ik Firfox of Explorer (mijn vrouw werkt met Chrome) open dan zie ik dat er een verbinding is met de computer . Linksonder in het beeldscherm staat wat er gebeurt.
Helaas dan toch geen beeldverbinding of een goede opening van b.v. de email.
Wel het bekende scherm dat de site niet kan worden gevonden.
Vandaag alles weer voor zover ik het weet (ben een leek) ook met behulp van d mij bekende literatuur nagekeken maar niets kunnen vinden.
De provider is Telfort en die zou niets blokkeren.
Graag uw hulp.

met groet,
dutch1
 
Dag allemaal,
Helaas heb ik nog geen tips of antwoord gekregen om het bovenevermelde probleem te kunnen oplossen.
Kan iemand hierbij helpen?
Inmiddels ook een Linksys Gigabe]ite ethernet switch gekocht.
Volgend s de leverancier is het plug en play, bij helaas weet hetzelfde geen play alleen maar plug.
dutch1
 
Hi Dutch1,

Begrijp ik goed dat het probleem alleen speelt bij 1 computer? Heb je al wat het ipadres van die computer is? En kan je dat ipadres vergelijken met bijvoorbeeld een computer die het wel doet? Dat zegt meestal al een hoop. Als je start -> uitvoeren -> cmd -> ipconfig doet dan krijg je het ipadres van de computer. Samen met een default gateway en dns dingetjes. Allemaal getallen. Kan je dat bij beide computers doen (dus van 1 die het wel doet en van 1 die het niet doet) en dan hier posten. Kan ik kijken of er duidelijke verschillen zitten en in welke hoe we het kunnen zoeken.

Groetjes, Gsedb
 
graag even wachten op het antwoord
heb wat problemen met de gezondheid
dutch
 
Dag allemaal,

Probleem is door de aankoop van een 7360 en de ondersteuning van de internet-verkoper opgelost.
Het is mij nog steeds niet bekend wat nu echt de oorzaak is.
Het apparaat zou goed zijn, maar door onkunde denkelijk mijnerzijds helaas geen resultaat.
Dank voor jullie support

Dutch1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan