PS4 of PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoje4li

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2013
Berichten
143
Ik wil graag rond november/december een playstation 3 of 4 kopen maakt niet uit hoe duur maar wat is nou het verstandigste om te kopen en kwa spellen maakt ook niet uit
 
Laatst bewerkt:
PS4 natuurlijk, want na de release van de PS4 zullen er niet heel veel spelen meer uitkomen voor de PS3 + alle PS3 spellen kan je ook gewoon op de 4 spelen.

Natuurlijk betaal je meer voor de PS4, maar die is dan ook nieuw en moet dan ook zeker weer 7 jaar meekunnen voordat een opvolger komt. Dus er zijn eigenlijk alleen maar redenen om de PS4 te nemen op de prijs na.
 
Ik heb zelf een PS3 maar zou nu ook een PS4 kopen, een nadeel van een PS4 tegenover een PS3 is dat online op een PS3 gratis is en op de PS4 geld kost zoals bij een Xbox.
 
Let wel op dat de PS 4 beperkter is dan de 3 zoals films en muziek streamen van af de pc .
De PS 4 leest geen audio cd of mp3.
En de Games van PS 3 die gaan verlopig nog wel door al zal dit in de toekomst wel stoppen.
Ik zou nog steeds voor de 3 kiezen maar ik gebruik hem dan ook voornamelijk als blue ray speler.
Maar er zijn genoeg games voor de 3.
Ook belangrijk is huo er rekening mee dat als je de 3 koopt en je vrienden de 4 hebben dat je niet met elkaar online kunt

O ja nog iets PS 3 games kun je niet zonder meer op de Ps 4 spelen Je kunt PS 3 games opnieuw downloaden in de sony store maar of dat gratis is als je de games al gekocht heb weet ik niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Duidelijk, PS4. Waarom eigenlijk die vraag? PS3 is verouderd, er komt volgens de reclame een revolutie in Playstation en je
twijfelt nog tussen welke je moet kopen? Het is aantrekkelijk om de PS3 te kopen wegens de goedkope prijzen, dit is alleen maar
omdat de winkels van de PS3 af moeten voordat de PS4 komt. Natuurlijk is de PS4 duurder, maar daar kan je nog aardig wat jaren
mee verder. PS3 kan maximaal een jaar verder ivm graphics, de games die uit komen (weinig) en de support.
 
Voor de graphics zal het weinig uitmaken aangezien de led tv 1920 bij 1080 zijn of je moet een veel te dure 4k tv erbij kopen
 
Dat is beeldkwaliteit, klopt dat zal weinig uitmaken. Maar in-game graphics heb ik het over, er zullen geen heftige
verschillen zijn, maar de details spatten er wel van af.

donkere is ps4, extra details: http://gearnuke.com/watch_dogs-comparison-current-generation-vs-next-generation/

Hier is niet veel te zien maar water is overduidelijk scherper en meer detailed: http://www.product-reviews.net/2013/10/29/assassins-creed-4-ps4-vs-ps3-graphics-may-shock-you/

specs op een rijtje, hier zie je ook duidelijke verschillen: http://visual.ly/difference-between-ps3-and-ps4

maarja, het licht aan jou, of je gaat voor ps3 en je neemt de risico dat er weinig tot geen games meer worden released voor de
ps3, of je stapt over naar ps4. (toch zal ik een paar maanden na de release wachten voor mooie korting!!)
 
Ik denk toch dat de echte verschillen pas ziet op een 4k tv die hogere resolutie aan kan.
op de gewone hd led zal het wel meevallen er zitten gewoon niet meer pixels in.
Maar inderdaad je moet zelf de keus maken als het alleen maar om gamen gaat neem je de 4 als je meer multimedia wilt de 3
 
Nee, dezelfde beeldkwaliteit verschillen kun je ook op de ps3 zien als je een 4k tv heb. Ik heb het over het in-game
graphics. Details, kwaliteit, capaciteit, grootte ect. En als je multimedia wilt komt er waarschijnlijk een mod die het wel
voor elkaar krijgt om mp3 of films of wathever af te spelen. Maar het blijft gewoon je eigen keus
 
Voorlopig zijn de launch titles nog niet zo spectaculair voor de PS4 dus die kan je wat dat betreft nog wel even laten staan en voorlopig is er ook nog een tekort aan PS4 consoles.

Het is ook maar wat je wil. Mensen zullen langzaam aan hun PS3 weg gaan doen dus je kan voor een aardig prijsje een console en games op de kop tikken (tweede hands).

Mocht je toch voor een PS4 gaan geef ik je alleen als tip alleen (pre) orders te doen bij betwoudbare/bekende winkels en webshops. Er zijn veel malafide games shops die zeggen PS4 in vooraad te hebben en zodra je er geld voor neerlegt hoor je niets meer van ze. Dus als je iets niet vertouwt check dan even https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html Daar kan je direct een URL invullen en dan kan je zien of er meldingen zijn over een (web)winkel of niet.
 
lol, ik heb gewoon in spanje gekocht. Daar niet uitverkocht ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan