PPS-bestand converteren naar een Video bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Berichten
93
Hoi beste mensen,

Ik moet een PPS-bestand converteren naar een Video bestand en zoek een geschikt (eventueel gratis) programma hiervoor. Ik heb al veel gegoogled, maar nog niet een geschikt programma (of andere mogelijkheid) hiervoor kunnen vinden. Wie wil mij helpen met zoeken? Ik ben dankbaar voor iedere reactive/suggestie en wacht die geduldig af.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Hoi edmoor, bedankt voor jouw suggestie. Ik heb de Trial-versie van Xilisoft geprobeerd. Bij de Trial-versie wordt er geen geluid meegenomen en dat is wel jammer. heeft iemand nog een suggestie of advies? Ik houd mij graag aanbevolen.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
via powerpoint zelf

Start powerpoint
Open de PPS
Kies voor bestand opslaan als en kies voor wmv en voila je hebt je filmbestand.
Succes
 
Hoi rimout,

bedankt voot jouw reactie en suggestie. Al eerder probeerde ik een PPS-bestandje (met geluid) via PowerPoint op te slaan als MP4-bestand, dat lukte toen ook niet helemaal, omdat hij het geluid niet in de opslag meenam. Hetzelfde gebeurde toe ik jouw suggestie volgde en het PPS-bestand als WMV-bestand opsloeg. Ook hier wel de beelden, maar geen geluid. Ik begrijp niet, waarop het geluid kennelijk niet in de opslag wordt meegenomen.
Heb jij hier een idee over en weet jij wellicht, hoe ik kan bereiken dat het PPS-bestand, inclusief het geluid wordt opgeslagen en dus ook kan worden afgespeeld? In afwachting van een reactie, verblijf ik met vr. groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Hoi Cor,
Ik dacht dat het met een pps hetzelfde was als met een eigen gemaakt powerpoint bestand maar dit is blijkbaar niet zo. Heb het zonet even getest en hier werd ook het geluid niet mee omgezet. Ik kan ook nergens dit geluid weervinden in de presentatie. Zullen nog een beetje moeten verder zoeken.
Succes
 
OK Frimout, In ieder geval weer bedankt voor jouw reactie. Ook ik kan niet begrijpen waarom het geluid niet wordt meegenomen en natuurlijk blijf ik ook zoeken naar een oplossing. Hopelijk wil jij mij dat nog laten weten, in het geval dat jij daar nog achter kan komen.

Ook wanneer iemand anders hier op dit Forum nog een idee over heeft, hoor ik het graag en ben benieuwd.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Hallo alle Forumleden,

Is hier geen oplossing mogelijk? Heeft er niemand meer een suggestie?

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan