Joomla: Foutmelding bij het opstarten van USBWebserver!

Status
Niet open voor verdere reacties.

maghrebthug

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2013
Berichten
5
Hallo,

Ik heb de installatie gedownload van Joomla en USBWebserver en de mappen zijn compleet alleen als ik de USBWebserver opstart krijg ik het foutmelding " mysqld_usbwv8.exe werkt niet meer" Ik kan dan dus verder niks alleen het programma afsluiten...

Wie kan mij helpen?
 
Welkom op Helpmij :)

Welke specifieke versie van USBWebserver heb je gebruikt?
Heb je direct Joomla er op gezet of heb je eerst gekeken of de webserver het überhaupt deed?

De foutmelding komt voort uit de MySQL-server (mysqld) van USBWebserver, daar zit het probleem dus ergens
 
Ik heb USBWebserver 8.5 gebruikt. Ik heb direct Joomla erop gezet en aangemeld op "localhost:8080" alle gegevens ingevoerd maar krijg telkens dat foutmelding
 
Dus je hebt Joomla wel kunnen configureren?

Download anders eerst eens versie 8.6, wellicht is het probleem daarmee opgelost :)
 
Ja het was wel gelukt met configureren maar na het configureren vroeg die of ik de installation map wilde verwijderen terwijl er gegevens in was. Dus heb ik een nieuwe map aangemaakt genaamd installation1 en die gegevens in het map installation geknipt naar het map installation 1. Toen werd die map verwijderd dus ik moet gewoon een 8.6 downloaden geen 8.5?
 
Moeten is een groot woord, maar het is altijd belangrijk om de meest recente versie van iets te gebruiken :)

Misschien is het ook handig dat je vermeldt welke versie van Joomla je probeert te installeren, dan kan ik wat beter in de documentatie zoeken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan