Printer Canon IP5200R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fornax

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2013
Berichten
5
Mijn printer drukt niet meer in zwarte tekst af sinds ik de zwarte cartridge PGI5BK BK. Deze printer gaat via imac G4 (bolletje) met MacOsX 10.4.11 Tiger. Heb zelfs weer een andere cartridge erin gedaan maar alles blijft blank. Via de test van Canon spuit openingen, testafdrukken etc. uitgevoerd maar niets heeft geholpen. De inhoud via het menu gecontroleerd en alles geeft hij goed aan. Bij de cartridge ,die ik vervangen heb, helemaal vol! Prima dus. Maar waarom wordt helemaal niets afgedrukt? Zet ik mijn tekst om in een andere kleur dan gaat het prima maar terug naar zwart is het weer blanco! Wie weet raad op? bedankt voor het lezen!

Friwo
 
1. Heeft de printer toevallig een tijd lang stil gestaan?
2. Ben je er zeker van dat je een orginele cartridge gebruikt?
 
canon pixma ip5200r

Beste Tinussss,

ik gebruik niet die van Canon maar van Actiecartridge. Gaat bij alle cartridges die erin zitten, 5 stuks, goed. Alleen deze zwarte geeft problemen. maar wat dat is nou net de clou!
 
Dan probeer voor de gein maar eens een orginele. Niet-Orginele cartridges gaat 9 van de 10 keer goed. Maar die ene keer kan het mis gaan, en als je helemaal pech hebt ook nog je printer beschadigen/slopen. En dan kun je (ik weet niet hoe oud de printer is maar) je garantie vergeten. ;)
 
Goede middag,
De Canon printer heeft het gisteren helemaal begeven dit nadat ik de cartridge houder uitgenomen had en helemaal schoongemaakt. Het zag er niet uit. Heb besloten om deze af te voeren! Bedankt voor de herinnering en de mogelijke oplossing van jullie zijde. Jammer dat het zo is verlopen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan