• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevensvalidatie/keuzemenu's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onmogelijk??

Ik kom steeds een stapje verder maar nu het volgende:
Is het mogelijk dat ik de inhoud van Cel B6 tot en met I6 automatisch kan laten invullen op de tabbladen vrachten en machines als ik ze heb ingevuld met op tabblad planning aan de hand van een validatie met als referentie 950+Project+Taak uit de Cellen D t/m F en deze kan selecteren in de groene kolom A met een dropdown-menu?
Hoop dat jullie uit m'n zin komen... en dat ik het nog enigzins duidelijk heb omschreven..

Thanx alvast!!

Gr. Jordy

Bekijk bijlage Planning - Per stadsdeel - basis02.xlsx
 
Jordy
Ja je kunt het een linken met het andere op voorwaarde dat je een unieke sleutel hebt , en dit zie ik niet bij jou, maar ik begrijp ook niet de hele opzet van je bestand.
 
JeanPaul

Ik ben zelf wat aan het klooien geweest maar kom er niet uit inmiddels ben ik er wel achter dat het makkelijker moet en dacht nu zelf aan het volgende:
project en taak moet worden gekozen door een validatie (heb ik er in gevoegd allen krijg taak niet goed werkend) bij de taak krijg ik weer de hele lijst te zien en wil hier eigenlijk alleen de nummers zien die staan bij de eerder gekozen projecten. Is dit ook een =indirect??
Eigenlijk zodra die keuze is gemaakt wil ik graag dat de info automatisch word overgenomen in de kolommen G H en I kan dat?

Bekijk bijlage Planning - Per stadsdeel - basis04.xlsx

Gr. Jordy
Heb nog steeds het idee dat ik enigszins achterlijk ben :p of jullie zijn gewoon allemaal heel slim :)...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan