Google Drive - structuur instellen voor multiple users

Status
Niet open voor verdere reacties.

nhogew

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Berichten
18
Beste,

Ik werk met een aantal collega's (allen zelfstandigen) samen. Met regelmaat delen we toch wel een heel aantal documenten en die wil ik graag via google drive delen. Alleen ... hoe zorg ik ervoor dat zij zelfde structuur (mappen) zien als ik en die mappen niet kunnen wijzigen, wel de documenten natuurlijk. ik dacht dat mijn structuur direct die van hen was, maar ... niet en ik wil ze niet allemaal op mijn account laten inloggen.

Ook heeft niet iedereen een google account, maar dat zullen we zo opgelost hebben, want je moet een google account hebben toch.

dank Niesje
ps ik hoop dat deze vraag hier thuis hoort; anders hoor ik het graag.
 
Maak je parallel folders onder elkaar dus?
Of maak je een folder voor hen en daarin de subfolders?
Bij de laatste optie hof je alleen maar de hoofdfolder te delen en dan deel je alle subfolders ook..
 
Hoi André,

ik kies graag voor het meest eenvoudige dus als ik de hoofdfolder kan delen en zij dan ook die structuur krijgen gaat het goed.

het is meer dat ik het eerder niet goed deed, maar dat was op document niveau en dan wordt het bij de "tegenpartij" een grote chaos.

niesje
 
heb ik aanvullend nog een vraag; hoe zorg ik ervoor dat ik een word document ook gewoon met microsoft office word geopend krijg; nu kan ik het niet bewerken als een normaal word of excel of etc. document.

dank niesje
 
hoi andre,

dit werkt goed, dank daarvoor.

de uitdaging waar ik mee blijf zitten is dat het document niet in word opent en ik dus niet alle opties krijg van word - hoe krijg ik dat dan voor elkaar? dus dat het niet in google docs staat, maar gewoon in word terugkomt.

niesje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan