guidohaesen
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 dec 2013
Wellicht is mijn probleem al vaker hier besproken en opgelost, maar ik heb het niet kunnen vinden.
Ik heb een formulier waarin ik op een veld dubbelclick en internet explorer moet worden gesturd. in een veld wordt de data geschoten en de knop met zoeken geactiveerd.
Dit werkt.
Ook het resultaat is te zien, maar.... ik wil graag de waarde terug in MS Acces in het veld waarop ik heb dubbelgeklikt.
De vetgedrukte regel gaat mis.
Sorry voor mijn Noob question maar ik heb geen enkele cursus gehad in VBA. (wordt wellicht wel eens tijd
)
Ik heb een formulier waarin ik op een veld dubbelclick en internet explorer moet worden gesturd. in een veld wordt de data geschoten en de knop met zoeken geactiveerd.
Dit werkt.
Ook het resultaat is te zien, maar.... ik wil graag de waarde terug in MS Acces in het veld waarop ik heb dubbelgeklikt.
De vetgedrukte regel gaat mis.
Code:
Private Sub Chassisnummernieuw_DblClick(Cancel As Integer)
Set IE = CreateObject("InternetExplorer.Application")
IE.Navigate "https://www.vdcnederland.eu/a2sp/groenekaart.aspx"
IE.Visible = True
While IE.Busy
DoEvents
Wend
IE.Document.all("ctl00_ContentPlaceHolder1_Step1WebControl1_txtKenteken").value = Me.Kentekennieuw.value
IE.Document.all("ctl00_ContentPlaceHolder1_Step1WebControl1_btnAanvullenOvi").Click
While IE.Busy
DoEvents
Wend
[B]IE.Document.getElementById("ctl00_ContentPlaceHolder1_Step1WebControl1_txtChassisnummer").innerText[/B]
'onderstaande regel heb ik ook tervergeefs geprobeerd. helaas
[B]'IE.Document.getElementById("ctl00_ContentPlaceHolder1_Step1WebControl1_txtChassisnummer").Me.Chassisnummernieuw[/B]
End Sub
Sorry voor mijn Noob question maar ik heb geen enkele cursus gehad in VBA. (wordt wellicht wel eens tijd

Laatst bewerkt door een moderator: