Ik zoek software om actieve login op te vragen of advies!

Status
Niet open voor verdere reacties.

insheeption

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2012
Berichten
5
Beste helpmij'ers,

We zijn sinds kort begonnen aan flexwerken op het kantoor, we hebben alleen het probleem dat de telefoons nog niet gekoppeld kunnen worden aan de PC's. Aangezien dit nog maanden zal duren ben ik op zoek naar een oplossing.

Is het mogelijk om op te vragen welke medewerker er op welke plek staat ingelogd? Dan kan ik gewoon opzoeken welke telefoon er naast die (windows) PC staat.

Of weten jullie een andere oplossing voor dit probleem?

Mvg,
Guido
 
Kunnen de medewerkers niet gewoon inloggen op hun eigen doorkiesnummer op de telefoon die naast de computer staat? Zo doen wij hier het flexwerken [VOIP telefoons].
Overigens maken wij (nog) geen gebruik van VOIP mogelijkheden zoals rechtsklikken op een telefoonnummer (in webbrowser, Outlook etc.) en dan aangeven dat dat nummer gebeld moet worden vanaf de telefoon die naast de computer staat. Dat wordt bij ons ook moeilijk, eenvoudigweg omdat er geen koppeling is tussen de pc (in ons geval: Thin Client) en de telefoon ernaast (zitten o.a. op gescheiden ip-netwerken etc.)

Tijs.
 
Die oplossing is inmiddels ook gegeven door de ICT, alleen ze zeggen dat het implementeren van dit systeem ook nog een hele tijd gaat duren :( Bedankt in ieder geval voor je snelle antwoord, hoor het graag als je nog iets bedenkt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan