vraag over Hoe je sneller level up komt bij Call Of duty Black ops 2 Ps3

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Berichten
201
Beste Helpmij.nl Leden en Of moderators

Ik heb een Ps3 Met de Spellen Call Of Duty Mw2 en Call Of Duty Mw3 en Call of duty Black op 2. Orginele Cd's Bij Call of duty mw2/mw3 kan ik wel snel level up komen. Ben nu prestige 4 op mw2 en mw3

Maar nu kom ik op mijn echte vraag ik was Prestige master op Black ops 2. al zo een half jaar en 1 maand dus (7 maanden) Maar Toen ik op 5-11-2013 mijn ps3 opstarten met het spel Black Ops 2 zag ik dat ik plots level 1 prestige 0 was terwijl ik geen fresh start heb gedaan dus dacht fout in psn dus ps3 uitgezet en opnieuw aangedaan maar toch nog level 1 prestige 0 maar Tot nu heb ik Black ops 2 Gespeeld en ben nu Level 18 prestige 0 Hoe kan ik Het snelst level up Komen om prestige te worden?? ik heb op internet Na dat ik level 1 werd op 5-11-2013 heb ik veel gegoogled en zag ik op een engelse forum dat ik Demolition en hardpoint Moet spelen en veel of middelmatige kills moet maken omdat dat veel xp oplevert en zo sneller level up komt

Nu heb ik een vraag hoe kom ik op Black ops 2 Sneller Level up voor prestige 1 moet ik Demolition of hardpoint?? ik kan

maandag t/m Woensdag 5uur gamen
en Donderdag t/m Vrijdag 10uurtjes maar speel zelf (4a -7uurtjes)
en zaterdag t/ zondag 13 uurtjes ( maar speel zelf 7a-9 uur)

Dus Hoeveel uurtjes moet ik per week gamen om prestige 1 te worden??
 
Je kunt het beste Objective types spelen, bijvoorbeeld Hardpoint of Domination.

Het is een tijd geleden dat ik gespeeld heb maar je kon bij Hardpoint snel veel punten krijgen door de locatie als eerste te veroveren, vervolgens hem te verlaten (Er is dan geen bezit meer van de locatie) en wachten tot een tegenstander hem overneemt. Op dat moment switch het bezit van de locatie, als jij de tegenstander uitschakelt en er voor zorgt dat het weer in het bezit van jouw team komt krijg je daar opnieuw veroverpunten voor.

Stel je verovert de locatie maar blijft zitten en een tegenstander loopt het punt binnen dan switch het bezit niet omdat jij je nog steeds in de locatie bevindt. Je krijgt volgens mij wel extra punten voor het uitschakelen van een tegenstander wanneer je je in de locatie bevindt maar dat weet ik niet meer 100% zeker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan