PHP vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Genoeg tutorials.... gewoon even copy-pasta en even aanpassen.
Gewoon proberen en neem de ruime tijd.
 
Laatst bewerkt:
Wat wil je nou met zo een reactie?
Moet ik nu een toverstaf pakken om te kijken wat er op jouw scherm gebeurd?

Of is alle code zo geheim dat je die niet wilt geven?

Stap eens even uit alle geheimzinnigheid.

Even een vervolg: Ik heb vanmorgen even je topichistorie gezien, en klopt het dat je al een anderhalfjaar bezig bent om dit te bouwen!?!?
heb je niet eens de intentie gehad om eens een vrije PHP-cursus te zoeken op internet? Dan had je dit zeker een jaar kunnen besparen, lijkt me, en had je allang een werkend systeem gehad. Ben wel benieuwd naar je reactie....
 
Laatst bewerkt:
Please... leer eerst PHP voordat je dingen wilt gaan aanpassen of laat iemand het doen, daarmee bedoel ik niet via het forum maar voor geld ofzo.
 
Wat Dylan zegt, daar ga ik volledig mee in.....
 
Ben het niet snel eens met reacties als die van Dylanh en PHP4U, maar u gaat nu toch wel heel ver naar mijn mening.

Ten eerste zijn wij vrijwillegers en helpen we in onze vrije tijd daar waar we kunnen.
4x achter elkaar posten en dan zeggen "Hoop dat ik hier antwoord op krijg" slaat nergens op.

Wat ik denk dat hier aan de hand is is een van twee dingen:

  • Je bent een trol
  • Je wilt een kant en klare oplossing

Ik wilde eigenlijk even helpen, maar na het lezen van de 4 pagina's moet ik zeggen dat mijn humeur niet al te top meer is....

Omdat ik toch niet de onaardigste ben wil ik je nog wel 1x vooruit helpen:
Kijk eens naar de volgende reactie van mij op een andere thread: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/827323-PHP-XML-Parsing?p=5312875&viewfull=1#post5312875

Daar staat een voorbeeld EN een link naar een tutorial.
 
Misschien moet David Meyer eens bij het begin beginnen van PHP, en daar hoort XML, en API's nog niet bij.

Bouw eens een leuk formuliertje voor een contact ofzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan