Dropbox installert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

peejeesee44

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
41
Nieuwe Windows geïnstalleerd dus alles opnieuw doen. Dropbox downloaden en installeren tot.....Connexion Error. If your computer connect to the internet through a proxy server, please specify your setting here.
Dan zijn er twee keuzemogelijkheden: Connexion Options en Reconnect now. Bij de Connexion options heb ik aangegeven dat er geen proxy is en vervolgens geklikt op reconnect now. Maar er gebeurt niets!! Ik heb die documenten nodig! Wat is het probleem en wat is de oplossing?
 
Nieuwe Windows geïnstalleerd dus alles opnieuw doen.
Heb je momenteel überhaupt wel verbinding met internet?
Blokkering door firewall o.i.d.?
Welke Windows heb je geïnstalleerd en welke browser gebruik je?
Heb je alleen met dropbox problemen?
Bij de Connexion options heb ik aangegeven dat er geen proxy is
Vink hier eens "autodetect" aan.
Kun je bij algemeen de LAN sync aanvinken?
Ga naar de dropbox website en log opnieuw in.
Nuttige link.
 
Laatst bewerkt:
Dropbox

Ja, ik heb verbinding met het internet; anti-virus programma is Dr Webb; Window 7 met Firefox. Autodetect aangeklikt, geen reactie; LAN sync aangevinkt; Dropbox opnieuw geprobeerd te installeren maar de installatie wordt afgebroken. Ik kan dus wél via Dropbox.com mijn bestanden downloaden maar ik heb gemerkt dat de wijzigingen dan niet worden opgeslagen.
 
Ik zou in jouw plaats Dr. Webb eens even uitschakelen en het nog eens proberen.
 
Je kunt ze downloaden... dus je kunt er toch iig mee werken... dus aan de slag ermee.
Daarna je dropbox probleem oplossen. Maak iig ergens anders een backup....
 
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan