Simulatie games

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0181

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2011
Berichten
142
Hallo! Ik ben opzoek naar een drive simulator.. Ik verveel me de laatste tijd te pletter, en moet dus wat nieuwe spellen hebben. Hebben jullie een leuk 'auto rijd' spel wat niet iets met racen te maken heeft? City car driving bijvoorbeeld, alleen dan graag gratis of anders iets goedkoper...
Alvast Bedankt!
Jochem
 
De diamanten tip ? Aangezien je kennelijk vrij goed bent in Engels, gelet op de woorden 'drive simulator' die je gebruikt, adviseer ik je die 2 woorden in het zoekvak van Google te typen..................
 
De "Cobra 11" race games zijn erg leuk. Zijn niet gratis maar zijn al wat ouder dus waarschijnlijk
erg goedkoop. Je bent daarin een politie man die missies moet volbrengen. Je komt je auto niet
uit, dus niet zoals GTA. En, wat de game reeks bijzonder maakt is dat het in Duitsland speelt,
en het landschap ziet er ook zo uit, is weer eens wat anders. Ook zijn de schade modellen van de
wagens erg leuk, ze knallen echt uit elkaar! En, de wagens rijden echt lekker! In tegenstelling tot
veel andere race games.
Hier een trailertje van 1 van de games uit deze reeks, geloof dat er 4 of 5 in totaal zijn, dus uren
race/game plezier;

http://www.youtube.com/watch?v=JNPi32kmbyw

De developers maatschapij heet Synetic en is Duits, en ze hebben al heel wat games op hun lijst staan;
Mercedes-Benz Truck Racing (2000)
Mercedes-Benz World Racing,2003.
World Racing 2 (Oct 2005)
Alarm for Cobra 11 - Nitro (Nov 2006)
Alarm for Cobra 11 - Crash Time (Nov 2007)
Alarm for Cobra 11 - Burning Wheels (Dec 2008)
Ferrari Virtual Race (Apr 2009)
Alarm for Cobra 11 - Highway Nights (Nov 2009) aka Crash Time III
Alarm for Cobra 11 - The Syndicate (Dec 2010) aka Crash Time 4 - The Syndicate.
Alarm for Cobra 11 - Undercover (Oct 2012) aka Crash Time 5 - Undercover.

succes,
Leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan