Nieuwe videokaart aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milenko

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Beste,

De videokaart van mijn pc begint het te begeven. Graag zou ik daarom een nieuwe videokaart willen kopen. Momenteel zit er een NVIDIA GeForce GT 220 in. Deze videokaart was tot op heden prima, alleen een iets betere zou leuk zijn.

Welke videokaart kan ik het beste aanschaffen?

Ik heb een ACPI x64-based PC moederbord.

Indien er meer info nodig is, hoor ik het graag!

Hoi,

Je budget zou fijn zijn en toch even moederbord of als het een merk is merk en type en kijk even hoeveel watt je voeding levert

Er is geen vast budget, maar laten we zeggen tot de €300?

En heb je iets aan deze info: Naamloos.jpg

Hoi,

En de voeding hoeveel watt levert deze en deze geeft misschien wat meer info over de hardware

Hoi,

Zal je toch even op het etiket van je voeding moeten kijken maar zal deze alvast als voorzetje geven. zal gezie je vorige een stuk beter presteren en ook gezien de leeftijd van je pc nog een beetje reëel.

Bedankt voor het linkje! Ik zal zsm even kijken welke voeding ik heb. Is dat niet te vinden zonder bij je pc in de buurt te zijn?

Hoi

Nee daar zal je echt even moeten kijken of als het een merk pc en je weet het type dan kan je soms de voeding vinden niemand in de buurt van je pc om even te kijken?

Als je budget 300 euro is zou het toch relatief voordeliger zijn om gelijk een nieuwe PC in elkaar te zetten?

Dit is wat er op mijn voeding staat:

AC INPUT(50-60Hz): 100-240V~/6A
DC OUTPUT: +5.08V = /25A , +12V = /19A , +3.3V = /18A

En dan nog een aantal getallen in de reeks output. Kan je hier iets mee?

Hoi,

Ik kan er wel wat mee maar jij niet volgens mij levert hij 300 watt dan zou ik het bij de eerder genoemde R9 270 houden en dan deze voeding erbij doen dan zal je wel weer even verder kunnen

welke videokaart kan ik nemen zonder de voeding te vervangen?

Goedemorgen Modag,

Bedankt voor het linkje! Wat bedoel je met "zou net moeten gaan"? Betekent dat dat het nog wel eens problemen kan gaan geven?

Groetjes Milenko

Hoi,

Nee hoor deze kaart vraagt om een 300 watt voeding en meestal zijn ze van de fabrikant voorzichtig dus moet gaan.

Hoi Modag,

Dat klinkt goed :). Hartstikke bedankt voor je hulp en de rest natuurlijk ook!

Hoi,

Succes met de aankoop:thumb:
en een fijne jaarwisseling

Heb hem zojuist gekocht! Hopelijk heb ik hem snel binnen ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan