draadloos muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

charicanger

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2011
Berichten
28
ik heb draadloos muis alleen de software heb ik niet meer:(

  • 2 van trust
  • een van zolid
 
Dan leg je het muisje / de muisjes even op hun rug en maak je het klepje van het batterijcompartiment open, kijk naar het productnummer en dat toets je in op de respecievelijke websites van Trust en Zolid. Misschien staat het nummer wel op het buikje van de muisjes en hoef je het batterijklepje niet eens te lichten.
 
Ja, probeer dat eens oftewel staat het gewoon op de trug..

Mvg,
Tony
 
Ik heb in Google slechts 2 woorden ingetikt en krijg dan erg veel mogelijke vindplaatsen. Die zou ik allemaal voor je kunnen gaan bekijken totdat ik er één gevonden heb, maar dat kun je ook prima zelf, Klik
 
ik heb de Trust muis gedownload en zie het onderin me scherm alleen als ik op connect drukt gebruikt er niets
 
Dan heb je óf de verkeerde gedownload, óf de status van de muis in configuratiescherm (die op een uitroepteken of een cirkel met een rood kruis erin) was fout en is fout gebleven omdat je niet eerst de 'foute' driver hebt verwijderd. Een 3e optie is dat de batterij leeg is..............

Als je 1. zeker weet dat de batterij(en) niet leeg zijn en 2. zeker weet dat je de juiste hebt gedownlaod, ga dan naar configuratiecherm en kies daar middels een rechtse klik op de muis voor het deinstalleren / verwijderen van de muis. Start de machine daarna eerst opnieuw op en wacht geduldig af. Wellicht 'pakt' Windows de muis uitzichzelf al op of zoekt Windows online contact met Microsoft om de juiste driver te downloaden. Gebeurt dat niet binnen een minuut of 3, installeer dan de door jouzelf gedownloade muissoftware nogmaals.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan