spotnet loopt vast bij openen spot...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daan2012

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2013
Berichten
17
Hoi,

Ik heb zins kort dat spotnet vast loopt. Dat dat Spotnet altijd specifiek bij het openen van een spot.
Ik had hier eerder nooit last van, weten jullie misschien waar het probleem ligt ???

Hij laat de spots gewoon wel en wat Spotnet altijd bij het opstarten doet...

Met vriendelijke groet,

Daan Rink
 
Met het vastlopen krijg je geen foutmelding, het hangt gewoon en middels taakbeheer moet je het e.e.a. afsluiten?
 
Dar heb al een keertje geprobeerd, maar dat schijnt geen effect te hebben...
 
Effect? Ik wilde met mijn vraag alleen weten wát je precies ziet / ervaart en hoe je 'wegkomt' van het vastgelopen programma. Daarom nogmaals dezelfde vragen (2 dus!) als in mijn vorige bericht. Als je daarop antwoordt, dan heb ik, afhankelijk van je antwoord, denk ik wel een oplossing voor je.
 
oh,

Nou eigenlijk komt er alleen in beeld van "reageert niet", en dan doet hij veder ook niks meer...
En hoe ik weg kom, door het proces af te sluiten.

MVG,
Daan Rink

Ps : sorry ik had niet goed gelezen....
 
Tenzij het met je eerdere en andere problemen te maken heeft (ik heb de laatste berichten die jij gepost hebt even bekeken) is de oplossing heel eenvoudig. Spotnet even verwijderen en opnieuw installeren.
 
Werkt niet

( sorry voor de late reactie, ik had geen internet)

Ik heb geprobeerd spotnet opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen...
EVT, nog andere oplossingen ?

Groetjes Daan
PS: nogmaals sorry voor de late reactie....
 
Nee, helaas, ik werk sinds 2012 met Spotnet en heb 2x hetzelfde verschijnsel gehad (gewoon vastlopen). Even opnieuw installeren loste in beide gevallen de problemen op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan