facebook pagina status in mijn eigen app.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ligt aan net2ftp, dat heeft niks met 000webhost te maken. Want via filezilla kom ik wel in mijn site en via net2ftp niet dus dat is bij jou denk ik hetzelfde probleem.
 
welke van de 2 moet ik dan hebben de gewone of other file manager?
bij mij doen ze het allebij niet.....
 
Inderdaad, nu ligt het hele systeem er uit. Morgen kan je wel weer verder denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een bedrijf in dit soort dingen dus misbruik zal ik er niet van maken, en als je me helemaal niet vertrouwt kan je altijd het wachtwoord nog wijzigen ;).
Het mailtje heb ik ook weer verwijdert.
En dubbelposten is niet toegestaan dus klik even op bericht aanpassen-verwijderen.
 
ik probeer nu een timer in te stellen om de paginaom de minuut te refreshen maar het lukt nog niet erg.
ik heb de timer wel maar weet niet hoe ik hem in stel.
weet jij het misschien?:)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat het redelijk gelukt is? Mooi zo.
Nu is eigenlijk nog zaak dat je de pagina een beetje mooi maakt, je start nu met de index van apache en niet met een mooie pagina. Zal ik hier even een voorbeeldje van maken?

Als er nog problemen zijn hoor ik het graag!
 
Ja is goed de app werkt inmiddels alleen nog even de site een beetje mooi maken.
 
Ik heb even snel een basis site geschreven, deze kan je nu gewoon vinden als je naar112burenculemborgapphosting.netai.net gaat, je kan deze domeinnaam ook nog omschrijven naar bijvoorbeeld 112burenculemborg.nl.ae of .tk, of .nl maar die zijn betaald. .nl en .tk zijn gratis.

Ik hoop dat het je een beetje bevalt, anders kan je hem er gewoon weer afhalen, dan moet je de map assets en het bestandje index.html verwijderen.
 
O dat is echt gaaf dankje!
Maar hoe doe je de domeinnaam omschrijven dan?
 
Laatst bewerkt:
Dat ligt eraan, bij .tk kan je gewoon je adres opgeven en dat wijst zichzelf. Bij .nl.ae werkt dat ook zo dacht ik.
Een .tk naam kan je aanvragen via dot.tk
Een nl.ae kan je aanvragen via http://nl.ae/
 
Wat bedoel je? In de app?
De pagina die ik gemaakt heb werkt gewoon op mijn mobiel, de app heb ik niet geprobeerd maar de meldingspagina kan ik gewoon in scrollen.
EDIT: Nu moet ik weg dus morgenvroeg kijk ik hier weer.
 
Ik kan niet via mijn mobiel naar de "ik wil de app" link komen.
Ik kan gewoon op de hele pagina niet scrollen
 
Als het goed is werkt de site nu, is het gelukt met de clock?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gewoon een refresh button gebruikt. En de mobiele versie werkt nu.
Heel erg bedankt voor de hulp!
 
Graag gedaan, markeer je de vraag dan even als opgelost? (blauwe balk bovenin)

Als er nog problemen zijn heb je m'n email adres of je kan hier posten.
 
ja is goed alleen iis de mobiele site wel een beetje raar, de ene keer kan je wel op de download button drukken en de andere keer niet maar ik kan het mischien wel zelf oplossen denk ik...
 
nee de eigen oplossing werkt niet helaas :( en de mobiele site word helemaal gek
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan