Printer CX6600 windows OS 8.1. niet compatable

Status
Niet open voor verdere reacties.

william59

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2013
Berichten
4
de O/s/drivers zouden niet voor deze printer bestaan.ik heb 2de hands deze printer gekocht.(2005)

all-in-one , maar las vandaag weer dat Vista o.s. drivers kunnen worden aangewend.

Niettemin geeft de printer bij start fout aan.Geen errorcode of iets.Zou kunnen zijn , dat de niveaus op zijn ?Scanner werkt wel met de driver

Ik krijg op geen manier de houder niet naar de reset stand om zo de cartridges weer bij te vullen.

ook de reset knop, waarin op het voorfront de kleur en stop-knop tegelijk dienen te worden ingedrukt bij uitzetten en aanzetten heeft niet het gevolg

dat de foutmelding verdwijnt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
?? wat is nu het probleem of verkoop je gewoon je ouwe printer
 
2 delig vwerhaal

het ene gedeelte is een andere printer cx6600 met het probleem van de drivers,windows 8.1
moet ook de cartridges eruit zien te krijgen,maar ook dat lukt niet.




de onderste regel is een sx435W z.g.a.n Epson die ik verkoop;dat staat daar dus helemaal los van.
 
de onderste regel is een sx435W z.g.a.n Epson die ik verkoop;dat staat daar dus helemaal los van.

Dan mag je een nieuw topic gaan maken in de juiste sectie voor je verkoop vraag. Ik heb dat gedeelte weggehaald en je probleem vraag in de juiste sectie gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan