Ik raak bestanden in mijn website kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Bestanden gemaakt in/met Frontpage verdwijnen en komen gek genoeg (geheel of gedeeltelijk) in afbeeldingsmappen te staan (via WS-FTP kan ik de verloren bestanden wel weer terug zetten).


Ook zie ik in de afbeeldingmappen .sys files staan? Ik heb deze mappen eens geschoond en toen deed de PC het (natuurlijk) niet meer. Dank zij de Back-up op de externe schijf kon ik de zaak nog redden. Heeft iemand enig idee wat er loos is? Ik gebruik Windows 8.0 en FrontPage office 2003. De naam van de website is ridderbridge
 
Los van dat het me niet heel duidelijk is wat er precies nu allemaal mis gaat bij je. Zo heb je het over .sys bestanden. Maar in welke mappen zie je deze? Waar heb je je pc mee gescand? Etc...

Tip. Stap zo snel mogelijk af van frontpage. Ik heb onlangs nog het resultaat van een website mogen aanschouwen. Na een paar uur ploeteren op de structuur in de gegenereerde bestanden heb ik de klant toch maar geadviseerd de website opnieuw op te zetten in een CMS. Dit was gewoonweg niet te doen.
 
welk programma kan ik gebruiken in plaats van FrontPage?
 
Dat hangt natuurlijk een beetje af van wat je precies wilt. Dreamweaver is bijv. een van de vele alternatieven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan