• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

draaitabel zonder nul regels

Status
Niet open voor verdere reacties.

imke

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2004
Berichten
74
ik heb een draaitabel met heel veel nulregels en een paar niet nul. Ik wil alleen die paar regels zien, hoe krijg je dat voor elkaar?
 
Je kunt het veld met waarden toevoegen aan het rapportfilter, en dan de nulwaarden uitsluiten.
 
je kunt op rechtsonder geen filter zetten, daar staan de saldi in.
 
heb ik nu even geen tijd voor, dan kom ik er later nog op terug. Ik dacht dat het wel een simpel vinkje zou zijn ergens. :)
 
lukt me niet een bestand te maken die klein genoeg is, heb geen winzip. maar als je hier een dt van maakt;
a 10
b 0
c 11
d 0
dan wil ik in de draaitabel graag alleen a en c zien, maar natuurlijk niet op filter a en c....
 
Misschien via opties in het blad bestand bovenaan het lint naar geavanceerd naar weergaveopties voor dit werkblad gaan en daar het vinkje uitzetten bij nulwaarden weergeven?
 
ik heb het gevonden, maar alle regels blijven nog zichtbaar. :(
 
mijn draaitabel is te groot - hij zegt niet alle items worden weergegeven en alle weergeven werkt ook niet.
 
Kan je je bestand niet uploaden via mijn bestand.Nl? wel opassen voor gevoelige info.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan