Game pc specificaties

Status
Niet open voor verdere reacties.
werkt het moederbord (ASUS M5A97) wel samen met de processor (AMD FX 6300) want ik zag de processor niet staan bij de lijst van compatibele procesoren
 
Als ik zou gaan voor de samenstelling van stormbreaker wat me een hele goeie. Samenstelling lijkt zou ik dan bijvoorbeeld battlefield 4 op z'n hoogst kunnen spelen met een goeie framerate of is dat te hoog gegrepen voor de grafische kaart en bijvoorbeeld een modpack van minecraft met een mooi texurepack en schaders geïnstalleerd (ik hoop dat jullie weten wat ik hier mee bedoel :p)
 
Voor BF4 kun je beter een R9 270X kopen, aangezien de engine van BF4 AMD kaarten meer support dan Nvidia kaarten, maar als je over het algemeen in alle andere games hogere frame rates wilt dan zou ik een GTX760 kopen

Maar hiermee kun je (denk ik) gewoon BF4 fatsoenlijk aan op ultra, anders moet je even in de benchmarks kijken op google ;)
 
Hoi,

De voeding lijkt mij wel erg goedkoop/slecht zou daar toch wat meer aan uitgeven
 
Lol een voeding voor 28 euro o_O, kan niet goed zijn :p
Dan kun je beter idd het moederbord goedkoper doen!
 
Hoi,

Deze monitor is even beter om te gamen respons tijd is even beter en toetsenbord lijkt me niks mis mee maar muis trust daar ben ik niet gerust over niet echt een goed merk zou daar voor een andere kijken
 
Laatst bewerkt:
ik heb al een stuk of 3 muizen gehad van trust en ik was met alle 3 zeer tevreden en de prijs is redelijk laag dus ik denk dat ik gewoon voor de trust muis ga (en er zitten 3 kleurin in :D )
 
Monitor moet je alleen naar pixels kijken (EDIT: was de MS vergeten), dat deed ik tenminste, ik heb mn bijde monitoren via marktplaats gekocht, aangezien ik ze nieuw best duur vind, nu heb ik een 25.5 inch 1920x1200 monitor die een response tijd heeft van 2ms voor 105 euro ipv 250 :) (en heb nog een 19 inch acer)

En voor toetsenbord zou ik gewoon een keer naar de media markt gaan, en daar een beetje op die dingen gaan rammen om te kijken welke je het fijnste vind :p (kzou dan nog wel op het internet kijken of hij een beetje goed beoordeeld word)
Want ik vond persoonlijk de Cyborg toetsenborden niet echt fijn typen, mn oude sharkoon skiller voor 15 euro daarintegen wel, alleen die backspace toets is te klein en hij is zonder backlighting

En die muis ken ik niet, maar ik raad je de muizen van sharkoon aan (drakonia en fireglider), fireglider voelt hetzelfde aan als een deathadder, drakonia heeft net wat meer functies
Ik heb nu de sharkoon drakonia 2 jaar, en nog steeds doet hij het perfect :) (niet verwacht voor 25 euro).

Ik raad je wel echt aan om een muismat te kopen, niet die zooi van razer ma (tenminste die ik zag in de media markt, waren gewoon van die muismatten die je ook gratis krijgt soms)
http://www.alternate.nl/Sharkoon/Gaming_Mat_Drakonia/html/product/972450/?event=search
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Oke als je tevreden bent over trust dan zo houden:thumb:
 
Hoi,

Eigenlijk niks meer op aan te merken gezien je budget;) voeding is in ieder geval beter
 
oke met deze opstelling zou ik dus lekker kunnen gamen met redelijk hoge resolutie
is hij zo klaar om te bestellen of moet er nog wat extra's bij?
 
Hoi,

Zou moeten lukken denk dat je alleen de koelpasta bent vergeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan