Google+ eigen URL claimen

Status
Niet open voor verdere reacties.

slpe

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2012
Berichten
109
Ik heb een Google+ account. Nu krijg ik de mogelijkheid om mijn URL te claimen.

Bij de uitleg staat volgende zin : "Er wordt een aangepaste URL weergegeven die aan jou is toegewezen. Je kunt deze niet wijzigen. Je moet misschien wel een paar letters of cijfers toevoegen om je URL uniek te maken."

Ik vraag mij af wat de consequenties zijn van het toevoegen van die cijfers of letters. Sta ik dan bekend bij Google+ als Naam/Achternaam met cijfer en letter combi? Bijvoorbeeld "janjansen123"
Ik wil natuurlijk alleen mijn voor en achternaam want niemand herkend mij met die extra letters of cijfers.

Weet iemand waar die extra toevoeging verder wordt gebruikt. Of ziet een bezoeker gewoon mijn naam en is de toevoeging, zoals men zelf zegt, alleen om de url uniek te maken.

Alvast bedankt voor jullie input, want ik zit nu even op een dood spoor en wil geen fouten maken die ik niet meer terug kan draaien, want dat staat er ook heel duidelijk.
 
Ik vraag mij af wat de consequenties zijn van het toevoegen van die cijfers of letters. Sta ik dan bekend bij Google+ als Naam/Achternaam met cijfer en letter combi? Bijvoorbeeld "janjansen123"

Dat heb je goed. Als er nog een jan jansen zou zijn wordt die bijvoorbeeld janjansen124. Het adres (URL) moet uniek zijn en dus niet al bestaan. Bestaat die al dan zal er dus iets aan toegevoegd moeten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan