Expression Web (foto's beveiligen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

elHakkie

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2011
Berichten
103
Ik maakte mijn Sinerklaaswebsite altijd via FrontPage 2003. Op zich was ik daar wel tevreden mee maar het is een verouderd en wordt al een tijd niet meer geupdated. Later ben ik Expression Web gaan gebruiken. Op zich ook wel heel leuk maar krijg daar nog niet alles mee voor elkaar. Ik heb dus een aantal vraagjes:
1.
ik via FrontPage een fotopagina waarin iemand een soort van beveiliging ingebouwd waardoor het moeilijker werd om er foto's van af te kunnen halen. Als je dan op de rechtermuisknop drukte kreeg je de melding dat het niet toegestaan is om foto's te downloaden. Waarna het dan ook niet lukte op die manier. Niet dat het onmogelijk was maar het was een beetje een beveiliging. Nu heb ik diezelfde code in Expression Web gebruikt waarna je nu wel de melding krijgt dat het niet is toegestaan maar vervolgens krijg je wel de mogelijkheid om het te downloaden. Heeft iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat er foto's gedownload wordt.
2.
Voor een Sinterklaas vriendengroep had ik via FrontPage had ik een soort van inschrijfformulier gemaakt waar je kon aangeven dat je mee wilde doen aan een optreden. Als je dan op verzenden drukte kreeg ik een mailtje met daarin (via notepad) een bestandje met daarin je naam, telefoonnummer, emailadres en de lijst met alle optredens met daarachter hetgeen je ingevuld had. Heeft iemand enig idee hoe dit werkt. Voor beide zaken wil ik nu Expression Web gaan gebruiken.

Groet
Hakkie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan