moet grabit steeds opnieuw instaleren haalt anders geen nzb meer binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

schadow2008

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2014
Berichten
2
Al sinds enkele jaren download ik met grabit via nieuwsgroepen, sinds een maand of zo is dit niet meer te doen ik moet steeds opnieuw installeren om de nzb te kunnen binnenhalen, nadat de pc en of grabit afgesloten zijn geweest vind grabit geen enkel bestand meer en na nieuwe instalatie weer wel, vandaag is het al zo erg, dat hij er na 1 filmpje binnenhalen mee stopt, kan het zijn dat ziggo dit blokkeert, en zo ja is daar wat aan te doen dan
ik gebruik al jaren smsusenet om te downloaden en heb hier geen klachten over,

:confused:
 
Het zal niet zo zijn dat Ziggo het blokkeert. Sterker nog: Ziggo biedt je als service zelf ook gebruik van een (beperkte) usenetserver aan.

Is je pc virusvrij?
 
Het zal niet zo zijn dat Ziggo het blokkeert. Sterker nog: Ziggo biedt je als service zelf ook gebruik van een (beperkte) usenetserver aan.

Is je pc virusvrij?

super bedankt, blijkt idd een virus heb de hele computer gescant, en er 3 bedreigingen uit gehaald grabit gewoon uit gezet en daarna nzb binnen gehaald, en zie daar doet t als vanouds

:love:

t lijkt dat ziggo wel *modknip* sites blokkeert, of heel langzaam laat downloaden daar is een prog. voor *modknip*
misschien dat iemand hier nog wat aan heeft
:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
*modknip* wordt inderdaad wel geblokkeerd, maar dit is door BREIN afgedwongen via de rechter. Ziggo zelf is hier tegen, maar ze moeten wel omdat er anders een boete boven het hoofd hangt.

Dingen over *modknip* proxies e.d. mogen hier helaas niet besproken worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Links of naamreferenties naar websites met illegale content zijn niet toegestaan hier op Helpmij.nl
Er over praten mag zolang de bron niet genoemd wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan