reeks labels printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dxterminator

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2011
Berichten
3
Hoi,

Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik een reeks labels in 1x kan printen. Ik moet nu zoeken in verschillende mappen om bepaalde reeksen bij te zoeken en dan moet ik de labels 1 voor 1 uit printen. Ik zoek een programma waarmee ik 1x een lijst hoef samen te stellen met labels die ik wil printen, en deze kan opslaan zodat ik later de reeks met 1 klik kan uitprinten. Weet iemand een programma waarmee ik dit kan doen?

Alvast bedankt.
 
Ja, dat kan idd. in Office, maar dat vergt enige oefening en daar komt dan nog eens bij dat het sinds Office '97 iedere keer net even anders werkt. Microsoft heeft de functie nét even té vaak op onderdelen aangepast om vriendelijk te laten zijn voor degenen die 'm nog niet eerder hebben gebruikt.
 
Nee, dat schreef ik niet (dat 't voor '97 was.)
Topicstarter noemt geen enkel programma maar jij noemt Office. Daar er per Officeversie best wel wat gebruikerverschil in de samenvoegfunctie zit, heb ik '97 fictief maar even als uitgangspositie genomen.
Het zou zomaar 2000, 2003, 2007, 2010 of 2013 kunnen worden dat TSD wil gaan gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan