• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cellen Tabbladen kopieren en samenvoegen op 1 tabblad.

Status
Niet open voor verdere reacties.

AldoB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2013
Berichten
2
Hallo allemaal,

Ik ben hier op het forum al een aantal keer aan het zoeken geweest naar een oplossing voor iets wat ik graag voor elkaar wil krijgen.
tot nu toe niet gevonden en het lukt mijzelf ook niet.

Bijgevoegd een bestand met een format voor een calculatie.
Op de tabbladen met nummers bevinden zich in kolommen B tot en met E gegevens die ik op 1 tabblad wil samenvoegen en de totaal lijst daarvan moet dan opgeteld worden zoals dat kan in een draaitabel.
Ik heb al geprobeerd dit met een draaitabel op te lossen. dit lukt mij echter niet.

Acties:
Per tabblad met een nummer moeten de cellen B2 t/m E58 in de totaallijst komen. (totaal artikellijst)

eventuele vervolg opties die erg veel zouden helpen.
verschillende totaal artikellijsten voor de verschillende overzichten die te vinden zijn op tabblad "Totaal" (elke kleur is een ander project, Zie bijlage) Onderscheid maken met wat opdracht is en wat niet. (kolom A= ja of nee)

Bij dit alles is het nodig dat er op tabblad "Totaal" onbeperkt per project (kleur) regels toegevoegd kunnen worden (en bijbehorende calculatie tabbladen)

Kunnen jullie helpen?

Groeten
Aldo
 

Bijlagen

  • test.xlsm
    66,7 KB · Weergaven: 26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan