bodylojohn
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 nov 2006
Beste mensen,
Ik heb een Asus N550L laptop met windows 8 voor geinstalleerd.
Nu wil ik hier windows 7 op installeren via usb. Deze versie van windows 8 heb ik laatst via een usb op een packard bell laptop met windows 8 geinstalleerd zonder problemen.
Ik krijg bij de installatie de volgende melding: "Een vereist stuurprogramma voor een cd/dvd-station ontbreekt. Als u een diskette, cd,dvd of usb-flashstation met het stuurprogramma hebt, dient u dit nu te plaatsen."
Ik heb in de bios volgende al aangepast:
1. bootvolgorde naar usb (deze herkent hij ook want ik kom in het windows 7 installatie menu. Maar kom niet verder door de boven genoemde melding)
2. Security boot disabled
3. Launch CMS enabled
4. Secure mode disabled
Wat moet ik nog meer doen om windows 7 te kunnen installeren?
Alvast hartelijk dank voor de moeite.
Ik heb een Asus N550L laptop met windows 8 voor geinstalleerd.
Nu wil ik hier windows 7 op installeren via usb. Deze versie van windows 8 heb ik laatst via een usb op een packard bell laptop met windows 8 geinstalleerd zonder problemen.
Ik krijg bij de installatie de volgende melding: "Een vereist stuurprogramma voor een cd/dvd-station ontbreekt. Als u een diskette, cd,dvd of usb-flashstation met het stuurprogramma hebt, dient u dit nu te plaatsen."
Ik heb in de bios volgende al aangepast:
1. bootvolgorde naar usb (deze herkent hij ook want ik kom in het windows 7 installatie menu. Maar kom niet verder door de boven genoemde melding)
2. Security boot disabled
3. Launch CMS enabled
4. Secure mode disabled
Wat moet ik nog meer doen om windows 7 te kunnen installeren?
Alvast hartelijk dank voor de moeite.