Bing verwijderen uit Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iineke

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2012
Berichten
68
Als 'vanzelf' heeft Bing ervoor gezorgd dat het de standaard pagina is die wordt geopend bij het openen van een nieuw tabblad in Firefox. En dit krijg ik niet ongedaan.
Wat ik al wel heb gedaan:
- Bing verwijderd uit de lijst met zoekmachines
- via Opties ingesteld dat google mijn standaardpagina is
- gezocht in Programma's en Onderdelen of het daar soms geïnstalleerd stond: nee dus
- gezocht op internet naar oplossingen, maar geen oplossing gevonden die ook helpt
- met mijn handen in mijn haar gezeten, en dat hielp ook niet

Hoe krijg ik Bing helemaal van mijn pc af (zonder mijn pc opnieuw te installeren), zodat een nieuw tabblad weer de pagina gebruikt waar ik voor kies?
 
Laatst bewerkt:
Misschien in de map Program Files zoeken naar iets met Bing. Of zoek naar de Mozilla Firefox map en kijk daar eens in.
 
Hoi,

Weet niet zeker maar staat hij niet gewoon tussen programma en onderdelen staat daar kan je hem de-installeren neem even aan dat je win 7 hebt
 
Dank je wel voor je reactie.
Ja, ik heb Win7 en zoals ik al aangaf, had ik daar al gekeken, maar daar staat Bing niet tussen.

Ik vind nergens een aanwijzing voor de installatie, en toch opent het ding op elk nieuw tabblad, zonder dat ik daar een mogelijkheid kan vinden om Bing te deïnstalleren of deactiveren.
 
Hoi,

Sorry even over heen gelezen:eek: misschien deze
 
Laatst bewerkt:
Tik in de adresbalk van Firefox het volgende in: about:config
Druk op de Enter toets en accepteer de waarschuwing.
Tik nu in: newtab
Instellingen met het woord newtab erin worden nu getoond.
Kijk naar de instelling: browser.newtab.url
Daar zal iets van Bing achter staan.
Dubbelklik erop, maak het veld leeg en klik op Ok.
Herstart Firefox.
Nu zal je probleem over zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel Edmoor.
Ik heb je instructies opgevolgd, maar de link die er staat:
http://search.conduit.com/?ctid=CT3...M=2&UP=SP7BEA731D-A854-43BE-9BE9-9DBDAAB552FA
laat zich niet verwijderen.
Ik heb geprobeerd om hem leeg te maken, ik heb ook geprobeerd om hem te vervangen door http://www.google.nl
Maar na het klikken op OK verandert er niets en ook na het opnieuw opstarten is er niets veranderd: Bing blijft een nieuwe tab 'bewonen'.

Ik heb ook al in het register gezoekt, en sleutels met www.bing.com verwijderd, maar ook dat helpt niet.
Ook niet na opnieuw opstarten.
 
Ja, dit heeft ook bij mij geholpen denk ik (afkloppen). Ook zoiets met keyword url gedaan , maar dat werd hem niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan