Eclipse - new project. maar dan met eerder geschreven class files

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaccovh

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2012
Berichten
213
Hallo.
ik weet niet of ik in het goede forum zit omdat dit om eclipse gaat.
maar wat ik graag wil weten/doen is zorgen dat zodra ik een nieuw project start,
dat eclipse automatisch 2 bestaande class bestanden toevoegt aan het project zodra het project gemaakt word.
ik heb veel google gebruikt maar zonder enig geluk.
en nee, ze moeten niet aan de referenced library toegevoegd worden. de class bestanden moeten toegevoegd worden aan de src.

alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst van Javascript naar Java
 
Kunt u iets concreter vertellen wat juist je bedoeling is van class files en wat en hoe uw src en files er uitzien

wat wil je doen en kan je iets van code posten
 
ik bedoel, als ik een project maak. en ik heb class files met bijvoorbeeld de volgende code
public boolean onCommand(Commandsender sender, String[] args, Command command){
if (args.length == 2){
sender.sendmessage("Too many arguments")
}
}

dan wil ik dat telkens als ik een nieuw project start, dat die class file geimporteerd word in het nieuwe project, in de source file
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is je idee van een project niet helemaal duidelijk. Een project geldt voor een specifiek programma. Ik kan geen reden bedenken waarom je deze functionaliteit zou willen. Kun je je toepassing toelichten?

Groet,
Newbi
 
ik bedoel, als ik een project maak. en ik heb class files met bijvoorbeeld de volgende code


dan wil ik dat telkens als ik een nieuw project start, dat die class file geimporteerd word in het nieuwe project, in de source file

je kan een jar toevoegen aan je project via "ant"
of je kan een plugin maken laat me weten welke keuze dicht bij jou aanleund ik heb een ant buildfile die alle ander progs zal updaten door één klik , dit is ook omdat ik dit een beetje onder controle wil hebben.
indien je je mail geeft dan stuur ik u een documentje op.
 
ik gebruik eclipse voornamelijk om plugins te maken voor een Minecraft server. en voor elke plugin heb ik vaak het zelfde stuk code nodig.
dus ik vroeg me af of ik kan instellen dat java automatisch de class bestanden importeert waar dat stuk code al in staat.
 
ik gebruik eclipse voornamelijk om plugins te maken voor een Minecraft server. en voor elke plugin heb ik vaak het zelfde stuk code nodig.
dus ik vroeg me af of ik kan instellen dat java automatisch de class bestanden importeert waar dat stuk code al in staat.
http://www.eclipse.org/articles/Article-Your First Plug-in/YourFirstPlugin.html

http://cvalcarcel.wordpress.com/2009/07/08/writing-an-eclipse-plug-in-part-1-what-im-going-to-do/
bij de laaste merk op dat er 26 parts zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan