scherm verhoging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinootje

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
Berichten
153
Beste

mijn bureu is overhet algemaan niet zo groot en heb er een ps3 en een 24 inch scherm op staan

nu zag ik bij de nieuwere Bureu's dat er in het midden achter een stukje hoger zit waar het scherm onder zit
en daar onder nog een opslag plekje

ik heb zelf nog planken liggen van de lades van dit bureu en dacht daar kan ik mooi int weekend me bezig

maar is het mogelijk om een ps3 in zon ruimte te zetten ?

ik ben bezig met een sketchup tekening met de exacte afmetingen

die komt binnenkort
 
het is een optie maar het leukste vind ik toch iets zelf maken van het zelfde plaat materiaal

mijn sketchup is af hier is het :

2yulflz.png


en in die ruimte er onder dus de ps3 in zetten wat pas met bijde kanten 1 cm over Eventueel 2cm aan bijde kanten voor lucht circulatie
goed idee ?
 
Hoi,


Lijkt mij voldoende of je moet voor de zekerheid aan de achterkant bovenplankje wat korter 1 a 2 cm kan de eventuele warmte makelijkerl weg
 
zekerheid aan de achterkant bovenplankje wat korter 1 a 2 cm kan de eventuele warmte makelijkerl weg[/QUOTE]

dat is een slimme :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,


Och soms he:D maar is inderdaad leuk om zelf te maken:thumb:
 
kost niet veel moeite alleen beetje precies zijn platen hebben paar spijkertjes en klaar :p

kost ook niks als je zelf hout hebt :p modag wat als ik je foto's stuur als het af is ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb net vca examen achter de rug dus iets leuks te doen in het weekend ^ :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,


Nou dan verwacht ik de foto volgende week:D

Ps je hoeft niet steeds te quoten hoor
 
Laatst bewerkt:
waarschijnlijk omdat wij de enige zijn in dit topic maar toch doe ik het haha tenzij het tegen de regels is

trouwens het is af :) niet echt netjes maar de ps3 past er onder. de ps3 is ongeveer 5 - 7 cm hoor en het vakje is 10cm hoog heb dus boeken onder de ps3 gelegd
want anders paste me toetsenbord niet op het bureu doordat de PS3 nu iets meer omhoog staat past het toetsenbord onder de ps3 zeg maar
hier de foto's

owja ik moest 2 stukken van 10cm bij 30 zagen
en 1 stuk van 30cm bij 33 cm met een zaag van 15 jaartjes oud en niet echt scherpje tandjes meer was er ongeveer 1 uur bezig me om te zagen :p hier het resultaat
16kdqti.jpg
2n9ds8p.jpg
mi1dty.jpg
2sagmz9.jpg


niet echt zo netjes maar het is te doen !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Vinootje
waarschijnlijk omdat wij de enige zijn in dit topic maar toch doe ik het haha tenzij het tegen de regels is
Juist omdat jullie de enigen zijn hoef je niet steeds je voorganger te quoten. :eek:
 
hoi,

Dat is snel maar is ook wel een beetje te zien maar is het proto type he:D
 
Lijkt mij dat je PS3 wel erg opgesloten is aan de zijkanten. Ik weet niet of dit een "slim" versie is, maar ik heb bij de "Fat" aan die zijkanten koelgaten zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan