Digitale camera valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Als ik mijn digitale camera aansluit op de computer en ik zet hem aan, dan gaat die binnen 5 seconden weer uit. Ik kan net 1 foto van de 410 foto's bekijken die erop staan. Hoe kan dit en hoe los ik dit op? Ik krijg geen foutmelding of zo.
 
Kijk eens of je de update van 14 januari voor KB2911106 hebt geïnstalleerd. Ga via Instellingen, configuratiescherm naar Windows updates en controleer of er nog updates staan te wachten. KB2911106 is een optionele update.
Jaap
 
Er stonden nog updates open, maar het nummer was KB2911101. Ik heb ze geïnstalleerd en de computer opnieuw opgestart. Ik heb de digitale camera weer aangesloten en weer hetzelfde verhaal. De 1e keer kan ik 15 foto's bekijken (was net ook zo) en daarna maar 1 foto.
 
Kun je de beelden niet binnenhalen en plaatsen ergens bij afbeeldingen (of wat je beter uitkomt).
Ga naar 'Deze PC' en klik dan krijg je alle stations, daar zie je ook de camera, die openen, alle beelden selecteren en kopiëren en dan op de PC bekijken.

Jaap
 
Nee, daar valt de digitale camera te snel voor uit.
 
Had eigenlijk de eerste vraag moeten zijn; Welk Windows gebruik je? KB 2911106 is duidelijk de update die je moet hebben voor Windows 8.1.

Een andere vraag; Is de accubatterij van de camera wel voldoende geladen?
 
Nee, ik zie nu dat die leeg is. Ik ga hem meteen opladen. Morgen weer een nieuwe poging.
 
Wanneer je meerdere USB apparaten hebt gekoppeld (bijv. externe schijven) en daarbij extra ook de camera koppelt, kan het zijn dat de voeding van de computer niet toereikend is.
Probeer het dan eens terwijl geen externe USB schijven aangesloten zijn.
Mocht dat goed gaan, schaf dan een USB hub aan met een eigen voedingsadapter; daarop kun je wel extra apparaten aansluiten zonder een voedingsprobleem.
 
@drive
Nee, het is geen Kodak. Het is een Sony.
Zou het niet handiger zijn je merk/type van je camera te geven? Dat had ik al in je beginvraag verwacht.
Het is nu meer een soort van raad-het-woord-topic. :eek:
Heb je dat ding al eens geprobeerd op een andere pc aan te sluiten met een ander besturingssysteem???

Verplaatst van Win 8 naar deze sectie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan