Wii formateren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kyran

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2012
Berichten
51
Hallo, mijn naam is Kyran.

Ik heb dus een tutorial gevolgt op youtube, over hoe je een wii kon "jailbreaken" of hacken of volgens mij noemen mensen het ook wel "softmodding".
Nou werkte alles, ik heb het geluk dat ik een oude wii heb toen ze nog maar net in de winkels verschenen. Deze wii's kunnen meer dan de nieuwere versies, zoals dvd-r gebrande cd's afspelen.
Maar later in de tutorial kwam hij met een "black wii menu" thema die je kon aanbrengen. De sukkel heeft niks gezecht over dat je de amerikaanse 4.1 versie moet hebben. (4.1U) echter heeft hij wel zo'n zielig scherm bsllonetje toegevoegt in normale letters om dit niet te doen bij andere versies :confused:
Ik had 4.3E want ik dacht van, laten we de theme uitproberen zonder down te graden.
Dit werkte niet...
Ik alles proberen om maar iets te krijgen, had ik het idee om reset in te houden. Dan zou er een menu verschijnen, wat dat later ook deed.
Ik downgrade mijn wii snel naar 4.1, wii werkt weer, ik ga naar dat thema verander app dinges, ik apply die black wii theme en herstart mijn wii.

Hetzelfde probleem, mijn wii start geen menu maar een zwart scherm.

Ik probeer mijn eerdere oplossing, ik houd de reset knop in.

Maar dit keer deed hij ook daarbij niks.

Nou heb ik geen andere keus dan formateren geloof ik. Maar hoe formateer je een wii zonder dat je in het verdomde systeem kan komen!
Daar heeft nintendo natuurlijk niet aan gedacht :/ of wel?

Hulp...

- Kyran
 
Ik weet niet waar je de tutorial voor softmod hebt gevolgd?
Heb je een wiinand backup gemaakt?
Kijk anders op www.wiihacks.com dit forum gaat puur over softmod en homebrew en geen kopies van spellen spelen ivm dit illegaal is.
 
Ik heb een backup als het goed is gemaakt met BootMii.
Ik weet niet of dit een nand backup is?
Maar als ik helemaal niks kan openen, dus ook geen priiloader dan kan ik ook geen backups plaatsen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan