kan geen antivirus meer instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ginodp

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Berichten
14
Goedendag,

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met mijn laptop. Probeer al een tijdje kaspersky 2014 te installeren maar die zegt dat ik waarschijnlijk geïnfecteerd ben.

Mijn vraag is of iemand mij kan helpen hiermee.

Thanks in advance

Gr.
Gino
 
Thanks for the quick reply mate.

Hereby the log of Hitman pro.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry voor het engelse gedeelte :).

Ok dan word het een schone lij en ga ik een format eroverheen gooien en installeer ik alles opnieuw.

thanks voor het nakijken voor het logje.
 
Op Helpmij worden geen logjes nagekeken
 
Mss ff een zijpad van dit topic...;) maar wat is er zo tegen het gebruik van Combofix en dat je moet weten wat je doet!?
Zoals The Knight al zelf omschrijft in zijn quote; laat Combofix zijn werk doen en na afloop komt hij automatisch met een log wat hij verwijderd of gevonden heeft. Gewoon een paar keer klikken en de rest wordt voor je gedaan. :rolleyes:
Snap de ophef niet waarom je hier perse een bovengemiddeld computer gebruiker moet zijn...:eek:

ADWcleaner is trouwens ook een goede puinruimer van diverse Trojans en adware

Gr,

Remy
 
volledig akkoord met Remy, ik gebruik combofix quasi dagelijks, tot heden nog nooit een probleem gehad.
 
Ik denk dat een format toch het beste is in dit geval. Even een midagje klooien en alles is weer back the way it is. Ik wil geen resten achterhouden van trojans of andere zooi.

TheKnight thanks in iedergeval voor je hulp. Much appreciated.

Gr.
Gino

Topic mag van gesloten worden.
 
2 x waarom ????
De mening van anderen telt niet voor jou ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De jean je hebt gelijk. Ik ga het toch proberen. Ben nu met Malwarebytes bezig. Een volledige scan.

Ik geef straks een update.
 
suc6 !!
mocht het niet lukken wil ik je graag helpen via teamviewer, kosteloos uiteraard.
 
Top. Hij is nu nog bezig met de scan. Zodra hij klaar is geef ik een update.
 
na 15 uur scannen met eset online scanner is hij eindelijk klaar. 17 threats verwijdert. Nu nog een keer scannen met hitman pro.

Edit:
Nu bezig met de Kaspersky online scanner zoals Arretje aan heeft gegeven.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het Protocol van Poekje gedaan en dat koste aardig wat tijd. Maar ik kon nu Kaspersky installeren.
Snelle scan heeft niks gevonden nu.

Wat moet ik nu nog meer doen? Combofix??


Ok, niets tegen ComboFix, zolang je weet hoe er mee om te gaan, want het is wel een echt laatste redmiddel, voor herformatteren. Hier de Nederlandse gebruiksaanwijzing:

http://www.bleepingcomputer.com/combofix/nl/hoe-dient-combofix-gebruikt-te-worden

Zelf begin ik dan eerst met het Protocol van Poekje, daar kom je al een heel eind mee, & maakt indien eventueel nog nodig het gebruik van ComboFix een stuk overzichterlijker.

Deze instructie heb ikzelf ooit eens gekregen bij een probleem waar ik niet uit kwam:
 
Uitgebreide (deep) scan. Het kost wat tijd maar opnieuw installeren ook!
Of je moet een image hebben, maar ook dan ben je nog niet klaar omdat die altijd achter de feiten aanloopt (lees: meestal gedateerd is).
 
Laatst bewerkt:
Geen probleem.
Ga nu de volledige scan uitvoeren.

Inderdaad heb een image maar die is behoorlijk oud en die wil ik er niet meer op terug zetten. Enige extra wat daarop staat zijn wat design programma's en die kan ik ook met een nieuwe windows installeren.

Maar voor nu ziet het er goed uit denk ik. Even de volledige scan afwachten, die duurt nog wel een tijdje namelijk. Heb in de tussentijd 200 gig verwijderd om het process iets te versnellen.
 
Laatst bewerkt:
Ok Ok ik heb nu ook een volledige scan gedaan en heb alles wat in quarantine stond verwijderd en hij heeft zelf ook nog een 234 items verwijderd.

So whats next to do. Hoe weet ik nu of hij helemaal clean is?

Combofix erover heen gooien??
 
Alles werkt naar behoren. Ben nu bezig de laatste windows updates aan het installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan